{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

En dejlig historie om 2 omplaceringer {{forumTopicSubject}}

for lige knap 3 år siden blev jeg ringet op af min søster, hendes skønne pomeranier han Rocky stod med det ene ben i graven, (min søster er invalid og da hun så var så ufattelig heldig og få et lille barn havde hun ikke overskuddet til Rocky ) hun spurgte om jeg ville have ham, boede på det tidspunkt et sted hvor dyr var streng forbudt, så jeg bad om 14 dage til og tænke det igennem, men mit hjerte havde svaret inden jeg lagde på, så inden der var gået en uge, var der skrevet under på en ny lejekontrkat,

jeg flyttede og ind kom Rocky, han var rent ud sagt møg forkælet og meget fed, jeg startede opdragelse og slankekur på ham, han var da 6½ år, det tog tid men det kom, han kunne dog ikke tåle synet af andre hunde og det kan han for den sags skyld stadig ikke.
Men han blev den mest lækre poms man kan tænke sig..

Så for ca 2 måneder siden fik jeg drømme opringningen, den han Pomeranier jeg har været forelsket i, i over 7 år var tilsalg, han var nu 9 og for stor til de hunner hun havde i avlen nu, og havde aldrig gået inde, kun i hundegård så renlighed var et sted på månen,

jeg sagde det som det var at jeg havde Rocky, men var villig til og komme derud med ham dagen efter for og se hvordan de 2 hanner var sammen..

De kiggede hinanden lidt an, men enedes egentlig meget okay, gik så en tur og der var intet, så jeg tog Tarzan med hjem, de havde nogen ture om magten og Tarzan tabte næsten 600 gr. på 2 uger,

Var begyndt og overveje om det var et forkert valg, jeg havde taget, men men men,, så startede uge 3, de begyndte og kunne gå forbi hinanden og mig uden og ryge i totterne på hinanden, Tarzan tog lige så stille på igen, Rocky blev mere glad og aktiv, og nu efter ca 2 måneder er de som de bedste venner,

der kan selvfølgelig stadig opstå nogen små kampe, men langt fra så vildt som i starten, det er mere lidt knurren og så er det ovre igen..

Så Rocky og Tarzan har nu fundet et hjem til deres pension hvor deres behov blir dækket, hvor der er tid og plads til dem og ikke mindst kærlighed..

Så her blir de til den dag alderen tager dem fra mig

ville lige update jer der var så søde og støtte mig i den svære tid..

Knus Rocky, Tarzan og Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig historie om 2 omplaceringer
Kommentér på:
En dejlig historie om 2 omplaceringer

Annonce