{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

dejlig historie {{forumTopicSubject}}

Har fået denne på Fb en historie fra dansk dyreværn, den er da fantastisk. Bliver man gammel på den måde så vil jeg da gerne blive meget gammel ....;
Jeg har skiftet personens navn ud med XX da jeg ikke ved om man må dele den slags .....

To triste sjæle finder hinanden.

I går sendte vi Penny til Sjælland, hun blev hentet af XX, en fantastisk, livsglad dame på 90 år, som stadig kører bil, render på café, til koncerter og igennem de sidste 7 år, på egen hånd er taget til Sydafrika for at besøge sin datter. XX havde tidligere på året mistet sin bedste ven, Humle, en wippet tæve på 14 år. Tabet ramte frygteligt hårdt, og den ellers så livsglade dame mistede sin gnist og humør. Familie og venner støttede op om en ny hund, og ville stå klar til at træde til, skulle XX få behov for det, men for at hjælpe XX igennem sin sorg, blev det planlagt, at hun skulle 6 måneder til Sydafrika. Alt var planlagt, men så "dukkede" Penny op


Igennem Facebook gruppen "Wippets i Danmark", blev Pennys billede delt, med henvisning til dyreinternatet. Billedet blev set af en af Petrines døtre, hun kunne med det samme se, at Penny's blik havde præcis DET! Penny er godt 8 år, og passede derfor perfekt til en ældre kvinde.

XX kontaktede os for at aftale en tid, hvor hun kunne komme over for at møde Penny. Torsdag startede Petrine bilen, og kørte fra YYYY, velvidende at det ikke var sikkert at hun kunne få Penny med hjem, hvis nu ikke den rette kemi var til stede. Det havde vi dog ikke behøvet af bekymre os for, for det var kærlighed ved første blik.

Vi har allerede fået en update fra datteren.
Jeg kan ikke beskrive den gamle kones lykke, og hendes livsgnist er i den grad kommet tilbage!
Mor er fantastisk, hun kører bil, handler ind, går på café, til koncerter og er lige startet med computer og internetforbindelse for at følge med via facebook og skype. Mor har aldrig før rørt en computer i sit liv.
Og nu er hun ikke til at få fat i, for hun er ude og gå i skoven og på stranden med sin nye hundeven
I skal have tak ude på internatet for at ha' været så søde mod min mor, og at I gav hende lov til at modtage Penny.
XX´s famile og venner er jer dybt taknemmelige!
Mange kærlige hilsner
(XX`s datter)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dejlig historie
Kommentér på:
dejlig historie

Annonce