{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Hold da op, hvor god en dag vi havde. {{forumTopicSubject}}

Blev ringet op kl. 10,00 i formiddags, at jeg skulle stille i skoven kl. 14,00.. eller fik jeg ikke noget at vide..

Kl. 13,30 køre jeg så til skoven, hvor vi normat træner. her var der udlagt en runderingsbane, til alle 4 klasser.

Jeg blev sendt ud på rundering, 75 m bred og 300 m. lang = 22,500 m2.

Her var der en gigurant og en jakke, og så var der 2 nøgler der var henkastedet i skovbunden..

Babett fandt figuranten, hvad fin halsgivning, herefter blev der søgt gerningssted. fandt den første nøgle..

forsatte runderingen, og nu var der halsgivning, meget lant ude.. sikken en løbetur jeg kom på.. da jeg kommer frem sidder babett og halser på livet lyst.. det er bare dejligt.. for afleveret jakken og søger igen gerningssted, finder nøglen.. SUPER - hold da kæft hvor er du bare dygigt, og roser Babett..

Herefter går turen så til spormarken , der var lagt spor, de havde ligge i ca. 16 timer, der var 2 genstande på det, den første gensatnd var 2 meter fra baglinien.. og den næste var ud på 275 m. babett fand dem begge.. dejlig hund.. og dygtigt..

Nu blev jeg så sendt tilbage til skoven, her var der lagt gerningssted ud.. 4 genstande inden for ca, 100 m2
Igen vise Babett at hendes næse ikke fejlede noget.. genstandne var små plastikposer med så skrure og andre små ting. der gik ca, 2,5 min. så havde Babett tømet gerningsstedet, og igen måtte jeg rose hende ... tosset hund..

Nu gik turen så til vore træningsplads - her var der lydighed og stop. - lydigheden her gik det godt - stoppene gik også godt..

Det var så generalprøven til holdkonkurrence på søndag, so vi skal afholde..

Der er 2 hunde for"ukåret hunde"
2 hunde i unghundeklassen
2 hunde i patruljeklassen.
1 hund i kriminalklassen.

der deltager i alt 21 hunde. fordelt på de klasser som er beskrevet..

Vi afslutte med pølser og lidt vådt til ganen..
Dejlig træningsdag, og så skale man kun komme med hunden.. resten var gjort af de andre.. dejligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op, hvor god en dag vi havde.
Kommentér på:
Hold da op, hvor god en dag vi havde.

Annonce