{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op !
  • #1   21. dec 2011 Er der ikke altid det smiley

  • #2   21. dec 2011 Jo kan godt være, har bare først lige lagt ret godt mærke til det lige nu smiley

  • #3   21. dec 2011 Penge penge penge skal jeg sige mere. Men set grotesk at folk ikke bruger hoved. Hvor mange af dem uden tavle er tjekket for diverse sygdomme som de jan få.

  • #4   21. dec 2011 Jeg er en af de dumme, der købte en tavleløs chihuahua smiley
    Jeg tænkte bare "sikke en prisforskel"
    og da jeg ikke skulle bruge hunden til udstilling, og ikke kendte til PL, var jeg så dum. Nu går jeg i spænding og venter på at få afvide når han er 1 år om han har PL. DET SKER ALDRIG IGEN

    Kontaktede ellers en DKK avler, men hun ønskede kun at sælge til folk der ville udstille hundene. Der mistede jeg nok ogs lidt for DKK avlerne smiley

    Men nu kan jeg sagtens se hvor mange der er til salg smiley
    Flere har ogs spurgt "hvorfor har du ikke købt en hun, så du kan få hvalpe" JEG skal IKKE have hvalpe smiley


  • #5   21. dec 2011 Men det skal jeg snart håber jeg smiley hvis alt går vel, og mine piger er nu også med tarvler smiley

  • #6   23. dec 2011 Regner da stærkt med, at folk efterspørger en attest på der er PL 0/0 når de køber hund. Jeg ville da aldrig købe en hund bare fordi folk siger der ikke er PL.

  • #7   25. dec 2011 Christine

    nu gider jeg ikke snakke tavle vs. ikke tavle

    MEN en ting er helt sikkert, at selvom jeg ønsker at lave et kuld på min pige uden tavle gør det da ikke at hun ikke skal tjekkes for PL!!!

    og ja mine hvalpe kommer til at stå som nogle uden tavle, men de bliver til gengæld tjekket i hoved og røv! så jeg synes ikke det er særlig pænt af dig at skære ALLE tavleløse avlere over én kam og sige at alle da på ingen måde gider at gå op i sine hunde og få dem tjekket. for jo det er der faktisk nogen der gerne vil. synes ikke du kan sidde der og udtale dig på andres vegne før du faktisk ved noget konkret!

    Maja T

    uanset om du køber en hvalp med eller uden tavle kan du altså først få den tjekket for PL når den er 1 år. før er den ikke udvokset, og det ændre en tavle altså IKKE på.


  • #8   25. dec 2011 Selina P: Desværre er der bare rigtig mange der bare laver hvalpe og ikke går op i sundheden..
    Men jeg synes da det lyder godt, at du vælger at få din hund tjekket inden parring.( husk også hanhunden )
    Held og lykke :o)


  • #9   25. dec 2011 Selina P

    Jeg ved godt det med de kan tjekkes når de er 1 år gælder alle, med eller uden tavle. Men havde jeg en hund med tavle og vidste der ikke var nogen bagude med PL, ville sandsynligheden for min hvalp får det, heller ikke være så stor, som hvis hundene bagude har det.
    Så jeg venter i spænding, men han er heldigvis en skøn hund alligevel !


  • #10   25. dec 2011 nej men det ændre stadig ikke på hvordan du nedgør os som faktisk godt gider at tjekke vores hvalpe.

  • #11   25. dec 2011 så du mener de er realistisk at skære alle over en kam, også folk og folks opdræt som du på ingen måde har sat dig ind i? men alligevel så VED du bare at alle ikke gør en skid? det giver ærligt talt ikke mening i mine øjne. ?

  • #12   28. dec 2011 Jeg må lige blande mig lidt, jeg er helt uening med Christine smiley
    ja der er nogen der bare gør det uden at chekke sin tæve og den hand der skal lave hvalpene,.
    Men jeg ved jo hvad jeg står for,om market er mættet skal jeg ikke gøre mig klog på christine, måske er det rigtig måske er det ikke .-)

    Dem jeg kender ligger en ære i at finde de bedste hanner til deres tæver ,så der kommer så gode hvalpe ud af det så muligt.
    Jeg er hverken snob eller andet, jeg har selv haft en chihuahua uden tarvle desværre blev han syg, det er grunden til jeg købte tarvle med min chihuahua smiley
    ja der meget der ikke giver mening her i livet,bla at du dømmer ALLE uden at vide noget om dem eller jeg.

    for mig er sådan et forum hygge,og mennesker der ikke dømmer hinanden med råder og hjælper hinanden, bliver så så øv når der er negative mennesker her hvor vi skulle have det rart smiley


Kommentér på:
Hold da op !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce