{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Han viste tænder.... :-(( {{forumTopicSubject}}

Min stakkels lille Nico, han har så ondt i sit øre, snakkede med dyrlægen igår som mente vi kunne komme idag hvis det blev værre...
Opdagede det igår da han kløede sit øre, og da jeg ville kikke viste han tænder, det er første (og sidste) gang det nogen sinde er sket, så er ikke i tvivl om han har ondt..
I aftes var han øre varmere end det andet, og rødt indeni.. han er meget mere mor syg end normalt.. han kan godt jagte kattene, men slet ikke med samme energi..
Så nu skal han til dyrlægen idag, håber de inder "fejlen". så han ikke skal have ondt mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han viste tænder.... :-((
  • #1   21. aug 2008 Åhh det er bare heller ikke sjovt at have ondt i ørerne.

    Vi må håbe at det er noget der hurtigt kan kurreres.


  • #2   21. aug 2008 Blev bare lidt chokket over han viste tænder, men selvfølgelig når han har ondt.. han er tilgivet (næsten)

  • #3   21. aug 2008 Vi havde en hund der havde det samme og den fik fjernet alt huden i sine ører, det var bare allegi han havde. Men håber også at de finder fejlen, ved hvor ondt det gør på hunden når de har ondt i deres ører. Held og lykke med ham.

  • #4   21. aug 2008 Fatter ganske simpelthen ikke at dyrlægen bad jer vente. Stakkels lille pus. Håber den får det bedre

  • #5   21. aug 2008 Betina husker du selv at rense ørene jævnligt?

    Jeg renser en gang ugentligt, og der kommer meget støv, snavs og nuller med ud, jeg kan mærke hans øre bliver varme og røde hvis jeg glemmer det.

    Men fint du tager til dyrlægen. Pøj Pøj


  • #6   21. aug 2008 Hvis jeg havde et evt betændt øre og du kom og pillede ville jeg også knurre eller vise tænder smiley

    Det er hundens eneste mulighed for at fortælle dig at du skal holde dig væk smiley

    Men ja, at tjekke/rense ører en gang ugentlig er nødvendigt med visse hunde, jeg gør det selv.


  • #7   21. aug 2008 enig med tanja, Tro mig man bliver lidt rystet når en hunde gør det. Har set tænder på min rotte han. Ja køn var han sgu ikke, men der havde han også ondt

  • #8   21. aug 2008 jeg kikker tit i hans øre, men renser dem som sådan ikke med mindre der er snask dernede...

    jeg tror dyrlægen bad os vente fordi jeg var nede med nogle killinger den anden dag hun mistænkte for øremider, men hun kunne bare ikke finde nogle mider i alle de der mikroskop prøver..
    måske det hele hænger lidt sammen ?

    men ja, tanja, selvfølgelig skal han have lov at be mog holde mig væk, men blev altså lidt chorkeret og skældte ham os ud, det er nok forkert kan jeg se i dag, for han er altså skidt..

    hvad er en hunds temperatur og er eneste mulighed at tjekke det bagi ?


  • #11   21. aug 2008 God bedring med det lille skind.
    Det ville ellers være praktisk hvis man kunne tage temp i ørerne ligesom med børn smiley


Kommentér på:
Han viste tænder.... :-((

Annonce