{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.916 visninger | Oprettet:

Jeg viste ikke man skulle hyre en bodyguard ..... LANGT! {{forumTopicSubject}}

...for at kigge på køkken hos Svane køkkener o_O

Som i ved skal vi til at lave om , så i længere tid (også inden lånet var godkendt ) har vi været ude og kigge på køkkener, hvad priser de lå i og hvad vi egentlig kunne lide og ikke kunne lide - sådan vi hurtigt kunne tage en beslutning når lånet gik igennem.
Ved denne lejlighed har vi været ved samtlige køkkenfirmaer i områet , HTH, JKE, TVIS, Vordingborg, Designa, Kvik osv.
Ingen af de overstående har givet os problemer , vi har pænt fortalt dem vi ikke ved om lånet går igennem endnu , så vi kigger bare op tilbud og priser osv.

MEN Svane køkkener ... Dam dam dam daaaaam siger jeg bare .
Vi var så heldige at direktøren selv ville tage sig af vores ordre, fordi han var overbevist om han kunne give os et tilbud bedre end de andre steder - og dette skulle han selvfølgelig have lov til.
Vi kommer tilbage for at se hvad han har lavet , køkkenet var pænt nok , men en masse af de ting vi havde sagt var et must, havde han ikke taget med - alle løsninger i køkkenet var faktisk "sprunget over hvor gærdet var lavest".

Efter at have set det hele osv. siger vi tak for hjælpen indtil videre og at vi ville vende tilbage med svar når vi havde hørt noget fra banken.

Og SÅ begyndte min dårlige mavefornemmelse!

Manden stod og viftede tilbudet oppe i hovedet på mig (efter at ha sendt kæresten ned i den anden ende for at kigge på noget han lige syntes han skulle se) og han blev bare ved med at sige "Er det det vi siger? Så skriver du under nu ik? skal vi bestille ?" virkelig ubehageligt .

Jeg sagde på den pæneste måde jeg havde lært at jeg er opdraget til ikke at skrive under på noget før jeg har kigget det hele igennem og vil da aldrig skrive under på noget før jeg kunne garantere vi fik lånet . Her blev han voldsomt fornærmet og pressede bare mere og mere på .

Vi ender med kun gå der fra med tegningen af køkkenet (inventar listen som vi har fået med alle andre steder for at se hvad der er i tilbudet, måtte vi ikke få med åbenbart)

Efter den her oplevelse havde jeg ikke ret meget lyst til at købe køkken der , men tilbudet var godt , så vi lod det stå åbent som en mulighed , mens vi kiggede videre .

Efter en 14 dage , da vi endelig høre fra banken at alt er gået igennem og vi nu bare kan gå i gang , ender vi med at fravælge Svanekøkkenet , fordi vi ikke kunne lide servicen , og vi ikke syntes det var helt det vi ville have .
Dette ringer vi pænt og informere ham om …. Dette skulle vi ALDRIG ha gjort smiley

Han tænder FULDSTÆNDIGT af, jeg har aldrig oplevet noget ligende… de andre steder vi har takket nej til , har sagt det okay og at vi bare skulle sige til hvis vi ombestemte os. Men det gjorde ham her godt nok ikke .

Vi havde både spilt hans tid, lavet kontraktbrud (selvom vi intet har skrevet under på) og havde holdt ham for nar osv.

Jeg er i chok , intet mindre . Inden min kæreste når at fortælle hvordan og hvorfor , smider direktøren rørert på . der går 10 minutter så ringer han op igen , og fortsætter med at svine os til og true med at slæbe os i retten osv, indtil han igen smider røret på . Vi var så tilfældigvis i byen så vi køre forbi for at snakket ansigt til ansigt med ham , men her råber han et eller andet vi ikke får fat i , og smækker så døren ind til sit kontor.
Hold da op siger jeg bare ! – Vi har efterfølgende fået at vide at han før har lavet dettet nummer med folk , og endda fået konerne til at bryde ud i gråd og er generelt meget aggressiv.

Jeg ved godt dette lyder som en dårlig hollywood film , men det skete midt i vestjylland smiley

Jeg ved godt det blev meget meget langt , men skulle lige have det hele med .


Det jeg vil spørge om nu er: Hvem pokker klager man til? I min verden bør sådan en mand ikke drive forretning på den måde .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg viste ikke man skulle hyre en bodyguard ..... LANGT!
  • #1   15. jun 2012 Er det direktøren for hele firmaet, eller bare lokalbutikken, for det burde du kunne gå videre med til deres hovedkontor.

    Der er også (link fjernet) men i har jo ikke købt noget, så spørgsmålet er hvad i lige får ud af det.


    i kan også gå på trustpilot og give butikken en ringe anmeldelse.


  • #2   15. jun 2012 Søster: Det bare for lokalbutikken .
    Vi får ikke det store ud af det , men føler bare der burde kigges på hans forretnings metoder i og med det åbentbart ikke er første gang han opføre sig sådan over for kuner smiley

    Okay , vi ved ikke med sikkerhed om vi vil klage , men syntes bare ikke det okay .


  • #4   15. jun 2012 Kan desværre ikke finde nummeret til hovedekontoret , via deres hjemmeside bliver man bare sendt til lokalforretningen .

    Pia K Det var en mulighed
    Jah syntes jeg også , havde virkelig ikke troet at noget menneske kunne opføre sig sådan smiley Vi har netop gjort alt for at gøre klart at vi ikke med garanti køber køkken i de pågældende forretninger netop for ikke at give dem en ide om det er en fast aftale .


  • #5   15. jun 2012 Holy crap for en nar!

    Sådan er det heldigvis ikke i vores Svane - ufattelig god service, og ingen sure miner.

    Jeg saksede lige det her, måske er det deres hovednr. Så kan du da ringe, eller sende et brev.. Og jeg syntes i skal klage!

    Svane Køkkenet A/S
    Skautrupvej 22 B
    7500 Holstebro

    CVR-Nr.: 28517939
    KOB-nummer: 1230192

    Telefon: 97435200
    Fax: 97435626
    E-mail:
    WWW: www.svane.com
    Virksomhedsform: Aktieselskab
    Status: Aktivt
    Antal ansatte: 0
    Branche(r): 467310 Engroshandel med træ, trælast og byggematerialer


  • #6   15. jun 2012 Hold da op et fjols, det kan umuligt være godt for forretningen :o(

  • #7   15. jun 2012 Sikke en kegle, magen til dårlig service. Er der en ting som kan få mig helt op i det røde felt er det dårlig service. Prisen må gerne være lidt højere for min skyld hvis servicen er i orden.

    Kan godt forså I vil klage over den omgang. Trust pilot plejer de at tage ret seriøs. Har selv klaget over dårlig service til et firma derinde og de svarede prompte.


  • #8   15. jun 2012 Marianne P: Kan det passe at dem i holstebro er deres hovedekontor ? det da et forsøg værd smiley ellers kan de da sende mig videre .

    Aino: Jah er stadig rimelig paf over de opkald vi fik idag , det absolut ikke i orden i min verden .

    Ginger: Har det på samme måde , service betyder så meget for mig at jeg gerne giver lidt ekstra hvis service bare er i orden . Ham her blev fravalgt 95% på den mavefornemmelse han gav mig efter han viste os hvad han havde tegnet til os osv.

    Det må jeg lige prøve , ved godt jeg nok ik kan gøre en stor forskel , men kan bare ikke sidde og lade vær med at reagere . nytter bare heller ikke klage til ham og sige man ikke syntes hans opfØrsel er i orden - det som at snakke til en dør .


  • #9   15. jun 2012 Jeg er rimelig sikker på at det er deres hovedkontor. De andre stod nemlig listet som eks Svane Køkkenet Esbjerg, Svane Køkkenet Odense osv. Og ellers må de jo kunne fortælle dig hvor du skal ringe hen.

    Vi havde Vordingborg ude for at måle op osv. Og skulle så lige vente på at sælgeren skulle holde ferie inden vi fik tegningerne. Fair nok.. Han var hos i sep. og i dec. havde vi stadig ikke hørt noget. Så jeg ringede derud, og spurgte meget venligt en anden, om denne person var stoppet. Eller var syg. (man ved jo aldrig). Men det var ikke tilfældet. Og så sagde jeg GLEM DET! "jamen jeg får ham til at ringe med det samme" Nul kammerat, vi handler aldrig hos jer igen, vi går til Svane. Den stakkels sælger gispede nærmest og sagde at de ikke havde råd til at miste kunder, og han skulle nok tage fat i nakken på ham. Åh jeg gad altså godt have været en flue på væggen imens han fik skideballe smiley

    Service sælger! Ufatteligt at nogle ikke fatter det. Hvem køber noget af et totalt fjols..


  • #10   15. jun 2012 Det må jeg prøve smiley

    Vordingborg køkkener har vi så rigtig god erfaring med, altså dem i holstebro - han er så flink , men vi har så heller ikke haft dem ude og måle op endnu . men nu må vi se , vi mangler lige et sidste tilbud fra tvis så vælger vi smiley men det står mellem tvis og vordingborg .

    Puha syntes godt nok det en jungel alt det her renovations halløj smiley håber jeg kommer helskindet igennem det .


  • #11   15. jun 2012 Ca-savner C: Har fået at vide han før har pudset advokater på folk på uretmæssig grundlag , ved dog ikke lige hvordan han kan det , men viser lidt hvad type han åbentbart er .

    Netop , det er mest for at se om man ikke kan få nogen højere magter til at tage et ord med ham (hvis man er så heldig) . Der sker jo intet hvis man ikke prøver .


  • #12   15. jun 2012 Ca-savner C: Altså det kun noget jeg har hørt , så om det passer ved jeg ikke , men nogen af de andre køkkenfirmaer har før haft kunder der først har været hos ham som kommer med nogenlunde samme historie , så der må da være et eller andet om det .

    Tror ikke jeg vil gå så langt , men at indgive en form for klage håber jeg er nok smiley


  • #13   15. jun 2012 Jeg ville da helt klart kotakte Bag Facaden
    (link fjernet)

    Så noget med sprøjtegift og de gik sku manden på klingen.


  • #14   15. jun 2012 Hehe sikker på det ikke er at overreagere lidt med de programmer ? smiley
    Det jo ik fordi vi har handlet med manden hehe


  • #15   15. jun 2012 Nej - men de vudere om det er noget at kigge på så laver de en fiktiv handel og så kommer det på tv hehe

  • #16   15. jun 2012 Hehe det kunne du godt se det sjove i hva smiley

  • #17   15. jun 2012 Jeg syntes så absolut også at i skal tage fat i hovedekontoret, og mon ikke (som du selv siger) at en anden butik kan viderestille jer:)
    Og tror ikke i skal være bange for at blive dømt for kontraktbrud, så længe i ikke på noget tidspunkt har sagt ja til at købe køkken hos ham.


  • #18   15. jun 2012 Lizette P: Vi tror heldigvis heller ikke han kan gøre noget ved det smiley
    Er lidt i tvivl om jeg overreagere eller hvad jeg gør , men syntes bare at når man bliver behandlet skidt , skal man også reagere - og at kontakte hovedekontoret virker for mig den mest fornuftige måde , da der ikke vil komme noget godt ud af at kontakte manden igen smiley


  • #19   15. jun 2012 Hvis det var mig, så havde jeg helt sikkert ringet til hovedkontoret:) Jeg syntes ikke det er at overdrive, og tror hellere end gerne at hovedkontoret vil have at vide hvilken mand der arbejder for dem. De burde faktisk værdsætte det, og selvom du gør det for egen vindings skyld, så kan man jo godt bilde dem ind, at det er for deres egen skyld smiley

  • #20   15. jun 2012 Ja jeg er så rimeligt overbevist om kontoret nok ikke gør så meget da det nok giver godt overskud.

    Lad os sige han havde overtalt dig mens kæresten var væk til at skrive under = salg
    Lad os sige hans trudsler med advokat og kontraktbrud får en til at blive bange = salg
    Lad os sige hvis der kommer advokat brev og køber tror sælger har det lange strå = salg

    Så er lad os sige alm. salg + tilbudssalg + ovennævnte = 90% eller mere salg af alle tilbud givet jammen så er det da god forretning også for hovedkontoret.


  • #21   15. jun 2012 Jeg tvivler så på at der er nogle firmaer der vil have den slags omdømme. Ja det er rigtigt at de gerne vil have at personalet prøver at sælge produktet, og at de presser lidt på, men aldrig har jeg hørt om nogle butikker der anbefaler deres personale at truer kunderne, og råbe og skælde dem ud:)

  • #23   15. jun 2012 Hehe dejligt at se det ikke er mig der overreagere .
    Må hellere få ringet mandag , der kan ikke skade i hvertfald smiley


  • #24   15. jun 2012 Rikke, også ret så lækkert køkken I fik jer :o)

  • #25   15. jun 2012 Netha, du kan se Rikke's køkken her: http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/61324-vores_nye_koekken__ :o)

  • #26   15. jun 2012 Wow... Sikke en idiot! Håber I er okay efter den tur :s

  • #27   15. jun 2012 Rikke, aj da hvorfor ikk?

  • #28   16. jun 2012 Ender vist også med jeg klager mandag , finder mig ikke i alt smiley

    Trustnoone, jo er okay men lettere chokeret og mildest talt små gal smiley

    Rotterne, hehe jamen hvad skulle man skrive ?


  • #29   16. jun 2012 Haha rotterne , godt ord igen smiley btw, hedder faktisk netha smiley

    Maria , haha nu må vi se


  • #30   16. jun 2012 Hehe mange tak , lidt sær har man lov til at være smiley

Kommentér på:
Jeg viste ikke man skulle hyre en bodyguard ..... LANGT!

Annonce