{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Ang. : Fake,Dorthe J og trække stikket {{forumTopicSubject}}

Det er med stor skam og en ret klam følse at jeg har sidde og læst de indlæg som overskriften hentyder til.
Ang.: FAKE indlægget, kan jeg sgu ikke helt forstå den bedømmelse man har givet Dorthe J ... Jeg starte sgu da også kun med 1 billede og meget lidt teskt, men blev budt velkommen med det samme, det billede jeg starte op med var til og med et hvalpe billede som var 1 år gammel .... Hvorfor blev jeg ikke afvis den gang .. Var det fordi det var et hvalpe billede eller fordi min hund er en blanding og ikke race ren ? ? ? ..

Det må sgu da være total flovt at være Karin H og råber op på den måde om at Dorthe J er FAKE .... Føj for en bommert at lave ... Har forresten meget meget svært ved at se en undskylding fra Karin H til Dorthe J

Jeg bakker 100 % op omkring Claus J indlæg, dette er ikke fordi han er min bror ( guderne skal vide at vi kan være uenig ) Men simpelhen fordi han har ret. Det er som om der er nogen her som har meget travlt med at være webmaster og som mener at de skal styrre siden ... Er i så dygtig at i kan se om det er en hundeejer som er her i forvejen eller er i bare bange for lidt modstand ? ? ?

Håber vi kan få en dialog op og køre, selv om der nok er nogle som føler sig trådt på

Med venlig hilsen

Bjørn J


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. : Fake,Dorthe J og trække stikket
  • #1   2. dec 2004 Har har *G*, pudsigt at Rikke S skulle svare på dette indlæg. Du er lige netop én af dem der åbenbart ikke har andet at lave end at sidde herinde med dine ejerfornemmelser. Du giver KUN karakterer efter hvad andre giver dig, og hvis folk ikke tror på dén kan de jo bare kigge på begge vore profiler. Du gav i starten lige udtryk for at du syntes vi havde for lidt tekst og for end billeder, og GUD NÅDE OG TRØSTE hvis man ikke lige får det lavet om med DET SAMME. Du er den mest indtørrede, uintelligente, usaglige svans der er herinde, og du burde få dig et liv og her får du den endnu en gang: DU ER IKKE CHEF HERINDE!!

  • #2   2. dec 2004 *G* Åhh hold kæft, vi gider næsten ikke at bruge tid på det. Nå men: Apropos intelligens BEATA OG MICH så prøv at lade være med at skilte med jeres egen, åbenbart LAVE én af slagsen, og prøv og fat HVORFOR vi reagerer som vi gør: Det er ikke ligefrem et spørgsmål om at have en mening, var det bare så simpelt, nej Rikke S har ageret politibetjent her på siden og generet MANGE mennesker, deriblandt os, DERUDOVER skrev hun rent ud sagt i vor profil at hun "kun" gav os 5 (hendes egne ord!!!) idet vores beskrivelse var mangelfuld og vore billeder var for ens. USAGLIGT! Da vi så, udfra helt neutral betragtning, giver hendes gravhund 4 (vi er ikke så vilde med små hunde, det må jo være en ærlig sag), så er hun så fræk oven i købet at skrive tilbage til os "Nå, I har givet mig 4, så giver jeg da også jer 4!", FOR DEREFTER at slette alle hendes mails til os, så ingen andre kan se dem. Slut herfra, vi gider ikke blive ved med at gentage os selv!

  • #3   2. dec 2004 Jeg vil da gerne tro at der har været mange FAKE herinde og vil da også gerne tror at der stadigvæk er mange. Man kan ikke rense siden 100 % for den slags.

    Men jeg vil mene at, hvis problemet er så stort som det bliver gjort til, så man må jo kontakt Webmasteren og få lavet en form for Co - Adim, der så i sammenråd med Webmasteren afgøre om der er tale om en FAKE eller ej.
    De kan så stemme eller afvise vedkommen ind eller ud.

    Selv om jeg har haft hund i en del år og har fået en ny hund, er jeg sgu ikke så god at jeg med 100 % kan sige om der er tale om den ægte vare eller en FAKE.
    Jeg kan have mine formodninger, men mener ikke det er godt nok til at bedømme andre.

    Det er da klart at hvis der er tale om at billede ligefremmen er taget fra en hundenbog, ja så er det jo næsten så tydeligt som det kan være.

    Så vil jeg godt lige slå fast at dette indlæg er lavet med henblik på en dialog, ikke på at svine hinanden til eller komme med beskyldinger.
    Hvad ang. karakter må det jo være op til hver enkel hundeejer, hvilken karakter de give. Kan ikke se at det kræver en begrundelse om man har fået 1,2,3,4,5 eller 7 ... Hver dog glad for at der har været en inde og kigge på jeres hund.


  • #4   2. dec 2004 Vi har faktisk kun sagt det én gang *GG*, men du/I kan måske heller ikke læse?! "Det sidste indlæg var til Maria & Lars" - ja mon ikke folk nok kan se det, det er jo heldigvis fåtallet der er så dumme som I selv.
    Pointen er at folk bliver "svinet" til pga. karakterer, folk svarer igen med deres egne små hævnaktioner og det må selv I da kunne forstå?? Men I ER nu gode til at få det hele ud på et sidespor *S*
    Og ligegyldigt om folk kan lige at høre det eller ej, så HAR Rikke S gjort sig YDERST uheldigt bemærket overfor flere herinde, inkl. os. Derfor vor reaktion.


  • #5   2. dec 2004 Hej Rikke.

    Nå da, jamen hvis vi skal gå over i den gode tone fra dig for en gangs skyld, så er vi med på den *S*
    Vil du VIRKELIG mene at du ikke ved hvorfor vi "har noget imod" dig?? Du mener det ikke vel?!
    Nå, men never mind, du begynder en såkaldt hævnaktion mod os fordi vi ikke lige laver vor profil om på opfordring fra dig, og fordi vi gav dig en lidt lavere karaktér end du gav os, og du skriver oven i købet til os at du giver os en lavere karakter fordi vi gav dig en. Vi kan ydermere se at andre har "været efter dig" pga. du ikke kan tåle at høre andres mening. Din styrke i denne sag har været at du har slettet alle indlæg der omhandler ovenstående problem. Men dérfor har du "pisset på vores sukkermad" en gang for meget. Du har simpelthen for travlt med ting der ikke angår dig!! Du er entusiast mht. din hund, og det er iorden, men respekter at vi andre ikke går så meget op i denne side som du gør.

    Lars & Maria


  • #6   2. dec 2004 Skal vi se at få dialogen tilbage til den form, den var tiltænkt ..... Med fare for at gentage mig selv .... DETTE INDLÆG ER IKKE OPRETTE MED HENBLIK PÅ AT SVINDE NOGLE TIL,EJ HELLERE KOMME MED BESKYLDNINGER ...... Pyhaa det lette sgu *G* .. Så kære venner skal vi få gang i dialogen ? ? ?*S*

  • #7   2. dec 2004 Enten forstår du ikke hvor vi vil hen (og det kan vi ikke tro!), eller også spiller du uvidende for at andre ikke skal tænke dårligt om dig. Hvad du egentlig har gang i ved vi ikke helt, men......

    Kort og godt en sidste gang så alle forstår: Du rettede din karakter nedad for at hævne dig over vores 4-tal! Slut.

    Bjørn L: Kald det en beskyldning eller hvad du vil, hvis folk laver noget forkert er det vel også tilladt at "beskylde" dem for det de har gjort. Eller er det et "fy-ord" i din verden?


  • #8   2. dec 2004 Helt ærligt, hvorfor går i så meget op i de karakter? Så skal jeg også blive sur over at Claus har været inde og ændre sit 7 tal til et 5 tal. De karakter er vel kun for sjov, vi ved jo alle at vi selv har verdens dejligste hund.

    Jeg synes at Rikke laver nogen gode og sjove indlæg, og hun fortjener ikke den behandling.


  • #9   2. dec 2004 Til Maria & Lars F
    Jeg beskylder ikke nogen for noget, jeg har simplehen oprette dette indlæg med henblik på at få en dialog i gang ang. FAKE eller ikke FAKE ...... Mener ikke at det er det rette sted at svine hinanden til og komme med beskyldninger ... Dette kan man jo oprette et indlæg til ...
    Men her er igen en godr grund til at der burde være en form for Co- admin .. Personer som vil være i stand til at tage sig af den slags problemmer.

    Så Maria og Lars F ... Jeg er bestemt ikke ude med riven efter jer eller nogen andre *S*


  • #10   2. dec 2004 Nu synes jeg tilfældigvis at Rikke virker til at være en rigtig sød pige og kan ikke rigtig forstå at hun ligesom er endt som skydeskive. Det hele startede lige som med en hr Claus og hvis der er nogen der har lavet om på karakter så er det da ham. Nu er vi tilfældigvis nogle stykker der har det ret sjovt med hinanden herinde, det er måske der skoen trykker.... Synes bare dit indlæg Cirkeline er skide godt, hvis folk ikke har andre problemer end 4 taller, fakehunde og seriøse stemmer, så er de mere heldige end de fleste. Så tag dog og opfør jer som voksene mennesker.

  • #11   2. dec 2004 Hej allesammen. Synes også lige jeg ville give mit besyv med. Jeg kan godt forstå at de måske synes, det er irriterende med alle de "fake"-hunde, men måske skulle man lige klappe hesten. Man kan jo bare lade være med at byde hunden velkommen, hvis man synes, der enten er for lidt tekst eller billeder med. Når hunden så er kommet ind kan man jo bare skrive til webmasteren, hvis man stadig synes der er noget lusk i spillet. Jeg fik også selv en ordenlig omgang dengang jeg fik mine hunde herind. Jeg havde kun et billede med men havde udfyldt alle tekstfelterne og alligevel fik jeg mærkelige kommentarer. På min hjemmeside blev der ydermere skrevet i min gæstebog, at vedkommende mente der var nogle der havde stjålet mit billede og sat det herind. Jeg var ærlig talt noget paf over dette og overvejede at slette min hund igen. Heldigvis gjorde jeg det ikke. Jeg har faktisk haft nogle meget morsomme samtaler med flere herinde omkring det emne som vi jo alle elsker: Hundene

  • #12   2. dec 2004 Hej alle!
    1) Jeg synes, at det er SÅ synd for Bjørn, at hele den her dialog blev drejet i den gale retning.
    2) Jeg synes det er for åndsvagt at afvise pga af få billeder er for lidt tekst. Som det ganske rigtigt er sagt tidligere, så skal folk lige ind i det og se hvad det hele er for noget. Giv dem en chance!
    3) Nogle er enormt hurtige til at dømme "FAKE". De der er det, skal ud og det skal foregå i løb, men træk lige vejret inden i dis' er dem.
    4) Stående bifald til Ann, Bjørn, Gitte og Cirkeline!

    Mange hilsner Malene-Lydia


  • #13   2. dec 2004 Øv, vi gider ikke en uge på værelset, det er så kedeligt:-)

  • #14   2. dec 2004 Hvis Du Bjørn selv havde blandet dig uden om og ladet mig selv ordne "min bommert" var tingene ALDRIG kommet så vidt som det er sket! Og hvis du havde ansrengt dig lidt mere og havde læst det jeg havde skrevet til Dorthe - var det nok gået op for dig at din assistance ikke var nødvendig! Og jeg kan ikke få øje på andet en en gensidig undskyldning hvis det er det du efterlyser!!
    Til din information er jeg ALDRIG bleg for at undskylde noget som helst! Og gør det gerne!
    Men lige i dette tilfælde - nej du - der blev jeg sgu trådt for kraftigt over tæerne!
    Du bør gå ind og læse det indlæg FAKE - RIGTIGT grundigt før du farer i blækhuset igen - og har du ikke noget nyt at tilføje er din kommentar mig uvedkommende.
    Du har skrevet alt andet i forvejen.


  • #15   3. dec 2004 Kære Karin H

    Jeg har nu gennemlæst ALLE indlægene igen, og gjore det bare en extra gang for at være sikker på at jeg ikke har overset noget.

    Jeg mener ikke jeg er forkert på den, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl .. Her er min grund til indlægget. :
    Du afviser en hund eller skriver at den er FAKE, fordi der ikke er teskt eller billeder nok, for derefter at fortælle at den hellere ikke er at se på hendes hjemmeside.

    Men det skal dog lige nævnes at du ikke er den enste grund til at jeg lavet indlægget, det var en række indlæg som gav udslaget.

    Vil da også godt lige gøre opmærksomt på, at jeg aldrig har påstået at du er bange for at stikke en undskylding, men kan stadigvæk ikke se at du har stukket en undskylding, klart at du kan havde gjort det til hende privat,og hende til dig , hvis det er sådan er det jo fint nok.
    Det er muligt at jeg har trådt dig for hårdt over dine tær, men mener stadigvæk at det er en grim bommert du har lavet, hun er åbenbart kendt af en på siden, der oven i købet står inde for hende.
    Det kunne jo også tænkes at der er andre grunde til at folk ikke skriver så meget i deres profil, har du tænkt på det ? Her er bare en. : Man kan være ordblind, det er sgu nok ikke særligt sjovt at skrive en masse ord som en masse andre mennesker skal læse.
    Ang. : billederne, så er der sgu nok mange som kun har et enkel billede inde på deres computer, personligt har jeg mange hvalpe billeder af min hund, men grunde særlig omstændighedder, har jeg ikke evenet at ligge billeder ind af i den alder han har nu.
    De 4 billeder som er af Neo, er taget ved hjælp af Claus J, så jeg slap for at have et hvalpe billede på min profil ( Det er jo lidt FAKE når Neo er over 1 år gammel, ikke )

    Men er da meget ked af at du føler dig trådt på, men må jo havde trådt rigtig, siden du regerer på mit indlæg.

    Skal her til sidst gøre dig opmærksomt at da jeg oprette dette indlæg, var det ikke for at være efter dig eller andre, men simplehen for at få en dialog i gang. Ja det blev til i vrede, men vrede over den måde mange er blevet afvist på.
    Om du kan forstå dette eller ej, lade mig koldt. Jeg kan se at der er en del som åbenbart har forstået hvad det var jeg ville med dette indlæg.

    Beklager igen, hvis du føler dig forfulgt, hvad der er skrevet, står ikke til at ændre, og jeg står ved det jeg har skrevet.


  • #16   3. dec 2004 Det er for tyndt Bjørn - for det var mig du hængte ud i indlæget! Så det er godt du står ved det du har skrevet - og det er det jeg reagerer på!
    Behøver jeg at tilføje at jeg er rasende? Du har ikke været her så længe - du har ingen finger på pulsen - du har ingen anelse om hvorfor jeg skrev som jeg gjorde - og du ulejligede dig heller ikke med at spørge!
    Samtlige af de FAKE der har været herinde - og det er rigtig mange - har opført profiler nøjagtig som den Dorthe lagde ud med - DERFOR- og så regner jeg med du forstår det nu.
    Egentlig er jeg mest rasende fordi alt dette har medført at en utrolig sød pige er forsvundet herinde fra! Og så lad dog folk selv finde ud af det i mindelighed fremover - men du går måske rundt med en web-master i maven?


  • #17   3. dec 2004 Dina: Jeg er ikke helt klar over hvad du mener? Om det er myntet på mig? For jeg har ikke tænkt mig at sidde den overhørigt - hvilket du heller ikke ville gøre - og da jeg ikke kan gå ud og køle af i sneen - ja så......
    Normalt er jeg den der bliver gal i et nanosekund og så er det overstået - men jeg er så evigt træt af enøjede selvbestaltet mennesker. Og jeg sprutter over Rikke er væk!! Og mener 100% at ovenståendes indlæg - uanset hensigten - har medvirket til hendes forsvinden!
    Den debat Bjørn efterlyser er i og for sig helt ok - bare utrolig malplaceret oven i de hadeindlæg der lige havde kørt. Så stikker man altså pipen i jorden og venter til røgen er drevet væk. Og så vil jeg ikke finde mig i at han hænger mig ud - no way - da han ikke kender til de forgående historier om FAKE hundene vi lige havde været igennem - ja så kunne han have spurgt sig frem først inden han gjorde sig til dommer over mig!
    Og alt dette Dina - er ikke dig og din person jeg er hidsig på. Men det er du også for klog til at vide.
    mvh Karin


  • #18   3. dec 2004 Se nu UPS igen - jeg skriver åbenbart aggresivt til dig også - det må du undskylde!
    Og skal du have poterne over hovedet må du godt låne min Bin Ballerina Laden :o))
    Og ja tak til debatten - uden navns nævnelser osv.


  • #19   3. dec 2004 PEEEEWWW! :o))
    Julehyggen er genoprettet!


  • #20   3. dec 2004 Jubii! Godt julestemningen er ved at komme på plads igen ;o)

    Det er da lige før, det ikke er noget ved at være herinde og læse indlægene, når det er sådan en stemning der har været ;o) Nu tror jeg, jeg vil nøjes med at kigge dem der kommer d. 3 december og frem efter, for sådan en stemning der har været er ikke noget for mig *S*

    God 3. december til alle, og se så at komme i julehumør. Meningen med dette sted er jo at man skal hygge sig her, ikke svine hinanden til *GG*

    Vi skulle jo helst ikke blive smidt ud på grund af stødende indlæg, vel?? ;o)))))))

    Mange julehilsner fra Rikke


  • #21   3. dec 2004 Til alle som er inde og læse dette indlæg.

    Jeg er åbenbart ikke "gammel" nok ej heller "seriøs" nok, til at oprette et indlæg på denne side, dette beklager jeg dybt og undskylder over for dem som har følt sig stødt.

    Til Karin H

    Hvor har du min dybste beklagesle .. Ohhh hvor jeg bukker mig for din visdom, du alt viden gud. Samt undskylde at jeg ikke er "gammel" nok til at have en mening om ting.


Kommentér på:
Ang. : Fake,Dorthe J og trække stikket

Annonce