{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

uha et chok! {{forumTopicSubject}}

ja det fik jeg! passer lige min mormor og morfars hund sammen med min lille søster! skulle køre hende til noget idræt! også skulle jeg lige ind og handle nogle ting! min søster ville have freja med! da jeg står ud a bilen siger jeg bliv der til nemo og sille havde helt glemt freja overhoved ikke er opdraget!
så den suser mellem mine bem og ud på parkerings pladsen,
skynder mig og løbe efter den, glemte alt om og lukke dørne på bilen så lige pludslig var sille og nemo der også!
siger til sille hun skal passe på bileN! og hun løber den anden vej! jeg håber hun løber til bilen! nemo går rund forand butikken! hun får en dæk bliv der komando! og jeg suser i alle retninger efter freja! gud sikke et syn! smil
til aller sidst får jeg endelig fat i hende og går til bage til bilen!
sille ligger lige så fint og venter i døråbningen! dygtig hund!
smider freja ind og går til bage efter nemo som ligger og venter på mig!
rigtig dygtig hund! den blev så glad for og se mig igen! hopped og og jeg greb den self som vi plejer!
og fik tusinde kysser!
er så stolte a nemo og sille!
mine små babyer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uha et chok!
  • #1   30. nov 2005 Puuuuuuh - blev da lige helt forpustet - hihi - ja sikke nogle dygtige hunde :o)))

  • #2   30. nov 2005 puha, sikken et chok, godt du havde styr på dine egen hunde

  • #3   30. nov 2005 bebe! ja ikke blev helt overresket over hende! smil!
    når det gælder høre hun alligevil! dygtig hund!
    ja de var bare så dygtige prale prale! smil


  • #4   30. nov 2005 det var da flot af sille og ikke mindst Nemo. knap så flot af din mormors og morfars hund *GG* hehe

    jeg drømmer om en dag og kan sige dæk til Rollo forand en butik og han såstadig er der når jeg kommer tilbage.

    han kan nu hvor snoren bare ligger løst ved siden af ham men tør ikke andet tænk nu hvis han er væk når jeg kommer ud.. hehe men man kan jo øve 2min af gangen og sådan her hjemme kan han lægge i dæk i over 10 min også kalder jeg ham ind


  • #5   30. nov 2005 Rigtig flot af dine dygtige hunde. Dejligt at høre når hård træning giver pote :o))

    Anja: Nøj. Det synes jeg er flot :o)) Den drøm har jeg også, men det bliver nok ikke Mille der fører den ud i livet *G* Måske når det er sommer? ;-P


  • #6   30. nov 2005 Rikke s: hehe jeg tror på mille hehe.. jeg har haft den drøm siden jeg var 10 eller sådan noget før jeg fik Rollo hvor jeg så en golden retriever der lå uden for brugsen!!! og jeg elsekde jo sådan hunde gør det stadig MERE end den gang så tænkte jeg at når jeg end gang får en hund skal den også kunne det *GG* jeg gik og forstillede mig mange ting om at når jeg fik hund skulle den.. hehe valgte enda snor og halsbånd.. hehe jeg undrede mig meget over da min mor engang spurte om hvad det var for en snor at jeg gerne ville have når jeg engang fik hund. og det var jo fordi hun skulle ud og købe den *GG* hehe plev så glad da jeg fik Rollo det er det bedste der nogen sinde er sket

Kommentér på:
uha et chok!

Annonce