28. mar 2008 Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.451
Go og dårlig dag lørdag (lang) {{forumTopicSubject}}
Ja min dag igår blev en blandet landhandel af godt og dårligt:
Stod op kl 03.45 kørte forbi mine forældre og afleverede Chianti, mens de stadigvæk lå og boblede og så videre på arbejde.
kl 08.45 tog jeg afsted fra arbejde og hentede Chianti hos mine forældre og videre til vores første træning... Og det gik rigtig godt, hun var bare SÅ dygtig, træneren var rigtig imponeret af den lille fis
dejligt... og en meget stolt mor.
Efter træning ringede jeg ned på arbejde for at høre om det var nødvendigt at jeg kom tilbage og det var det ikke... igen, super dejligt... så Chianti og jeg tog hjem og legede i et par timer. Hvorefter jeg gik ind og lagde mig på sofaen for at få en time på øjet... det er jo lidt hårdt at stå op så tidligt
Men vågner først kl 17.20 da min far ringer og spørg om jeg vil tage hjem til dem og give deres gamle cocker Line mad og insulin, da de er nede i festugen og har besluttet at blive dernede og få noget at spise... det vil jeg selvfølgelig gerne og tager afsted med det samme...
På vej hjem derfra kommer jeg i tanke om at jeg ikke har fået handlet ind til at få noget at spise om aftnen og beslutter at køre forbi McDrive, men da jeg triller ind på McDriven opdager jeg en bil der er bakker direkte hen mod mig... jeg hamrer bremsen og finder hornet... men for sent, han rammer mig
Jeg var simpelthen så rystet... men han indrømmede med det samme at det var hans skyld... han havde overset indkørslen til Drive-in'en og ville bakke tilbage, for at komme ind i den... men som han selv sagde ' han måtte ha siddet og sovet, for han havde ikke set mig...
Øv øv øv en dag der eller havde startet så godt endte på en så træls måde.
Og det værste er at det er min mors bil, som jeg havde lånt fordi jeg skulle møde så tideligt på arbejde... bare så træls.
Ja undskyld den lange historie, men havde brug for at komme ud med det...
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
men ja man kan godt være rystet over det i lang tid, prøv at tal med så mange som muligt om det, familie og venner så du får det meste ud af dit system. KNUZ Kate
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Og er du ellers okay?
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.451
men var også i tvivl om om emnet hørte ind under general diskution eller under off topic... for der var jo noget af begge dele
Var bare super glad for at jeg ikke havde taget Chianti med i bilen
mar 2008
men bilen har fået et ordentligt gok i fronten og skal på værksted
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
jan 2005
Men nej, det var ikke lige det, man regnede med..
mar 2008
Håber bare at han vil stå ved at det var hans skyld, når det kommer til forsikringsspørgsmålet
jan 2005
mar 2008
Fik bare en helt masse oplysninger om ham:
navn, kørekortnummer, telefonnummer, E-mail, registreringsnummer, og så skrev jeg også lige ned hvilken bil han kørte i, og fordi jeg ikke tænkte helt klart så tænkte jeg at jeg da også heller måtte skrive ned hvor han havde købt bilen... det stod jo på nummerpladen
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
fordi rent faktisk kan han påstå det modsatte og du kan intet gøre
han er ramt bagi så skyldsspøgsmålet kan let ryge over på dig desværre
håber dog ikke det sker og bilen kan laves
jeg oplevede det modsatte sidste torsdag, en dame der glemte at bremse og knaldede ind i mig bagfra
bilen er totalskadet, og jeg har piskesmæld og hjernerystelse, psykisk har der heldivis intet været
mar 2008
puha håber at du kommer dig hurtigt... det er virkelig en grim oplevelse
Ja hvis går til modværge så tager jeg i hvert fald over på McD og høre om der er nogen af de ansatte der så noget... det var faktisk en rigtig god idé... tak for det
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Har selv prøvet at måtte ringe til politiet for at få oplyst et forsikringsselskab, da en idiot kørte ind i min bil på en parkeringsplads... Men det endte da også med at de måtte tage al skyld -Men det tog også 4 mdr...
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
det håber jeg osse jeg gør
blev heldigvis henvist til fys med det samme stortset og fik en tid 2 dage efter, så nu er de i gang med at fikse på ryg og nakke
mar 2008
Det virkede så også somom det ikke var første gang han havde været i en ulykke, for han havde bare styr på alle de der forsikringsmæssige udtryk, og forklarede mig også hvad jeg skulle gøre mht anmeldelse at skade og taksator (staves) osv
mar 2008
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Men ja som du siger ham der ramte dig lyder til at have styr på det, og meget reel, så tror ikke du kommer til at høre mere fra ham.
mar 2008
men man kan bare ikke lade være med at have sin tvivl... og tror ikke jeg vil blive sikker før det hele er overstået
Go og dårlig dag lørdag (lang)