{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

hvad handler det om? {{forumTopicSubject}}

jeg har altid haft 2 hunde ad gangen .jeg er dog begyndt at være hjemme hele dagen og besluttede at starte min egen avl af pomser op .jeg har derfor inden for 1 1/2 år fundet 2små nye til min lille hunde familie.altså har jeg nu 3 piger og en dreng.så langt så godt. sif er ældste tæve og fører tæven ,hun er nu drægtig og skal føde d.28 dec. men nu oplever vi at kahlia som nu er i løb og bliver parret af hannen atilla.er begyndt at angribe sif pludselig og helt umotiveret,sif er træt og ugidelig og lægger bestemt ikke op til ballade.det virker komplet uforståeligt hvad der foregår,da hun bestemt ikke selv har råstoffet i sig som den nye alfa tæve ,men er det det der er ved at ske ,og hvordan takler jeg det bedst.jeg syntes mange af jer herinde har gode råd og mange erfaringer med at have hunde i flok.jeg havde et indlæg omkring strinteri ,men det skal man måske lære at leve med eller er der noget at gøre ved det ,håber at få nogle bud og råd til mine spørgsmål jule hilsen marianne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad handler det om?
  • #1   3. dec 2005 er nød til at gøre det kort fordi jeg ryger af hvergang jeg skriver. den unge kan være jalux fordi den gamle er med hvalpe sådan er mange tæver,vær over hende men ikke for hårdt da det har med hormoner og moder instinkter at gøre,det kan også være at hun prøver at tage føre rollen (ved ikke hvor gammel sif er ) med hensyn til pisseriet skæld ham ud (ved godt at det er naturligt at markere ) måske enda hårdt hvis det er nødvendigt for han kan godt lærre at lade være.Håber du får flere svar af folk,fordi jeg svarrede kun fordi ingen andre gjorde.
    Hygge


  • #2   3. dec 2005 Håber du kan bruge det for jeg røg af til siden kan ikke vises når jeg skrev et langt indlæg og det har jeg gjort 3 gange nu og gider*SS*det ikke mere.
    Hygge


  • #3   3. dec 2005 det har jeg nu godt nok også gjort .men er blevet overrasket af den voldsomhed hvormed kahlia reagerer på.i al litteratur er teorien at jeg som øverste leder skal respekteres og tage styring.det kan kun lade sig gøre hvis jeg fysisk tager hende i nakken og vrider hende af sif.hun knurrer ad mig .det er ikke acceptabelt.men jeg er bange for at være for hård ved hende,jeg har faktisk svært ved at kende hende når hun er der ude .det er nok netop fordi jeg har læst så meget at jeg er blevet forvirret da det jeg har forsøgt ikke har virket.

  • #4   3. dec 2005 tak amalie.jeg var ved at føle mig lidt dum. det er lidt det samme som før man får børn .man læser og opsøger viden og føler sig klar og beredt.men tingene er ikke altid hvad man troede.og børn og især vores dyr kan aflæse os i små ting.og så er det bedre at lytte til de der måske har stået med netop lige det problem og er mere erfarne.og jeg bøjer mig i beundring for alle de meget kompetente folk der er på dette forum.tak til jer for interessen og hjælp af mit problem.jule hilsen marianne

Kommentér på:
hvad handler det om?

Annonce