{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Maggie er blevet mega jaloux-hjææælp {{forumTopicSubject}}

Vi ved ikke helt hvad vi skal gøre men den adfærd Maggie viste på hvalpemødet er blevet værre. vi har jo fået Simba og for det meste leger de uden problemer, men pludselig bliver maggie mega jaloux enten over mad eller legetøj og så er det som om hun forsvinder i en blodrus og er ikke til at komme i kontakt med...

Vi har lige været i haven hvor hundene var ved at bide i en kæmpe træstamme og pludselig vendte Maggie sig om og tog fat i Simba og begyndte at slynge ham rundt i nakkn. Simba bare skreg og vi fik det heldigvis stoppet uden hundene kom noget til, men det er ikke første gang. Til daglig er der intet at mærke men når hun bliver jaloux så bliver det ligesom udløst.

Vi har snakket MEGET om hvad vi kan gøre, men jeg må sku ærligt indrønmme at jeg bliver bange når hun gør det. hvad hvis det næste gang er børnene eller andre????

Håber at i kan hjælpe ;-(

PS
På hvalpemødet med hvalpene fra hendes kuld kom hun op og slådse for alvor med en af de andre fra kuldet. hun ville beskydte vores datter. efter de andre havde væltet hende måtte ingen af hundene komme tæt på og det gjorde en af dem så og hun overfaldt ham. jeg tog armen mellem dem og blev bidt 2 gange af den anden hund før jeg fik Maggie væk. de andre slog hundene i hovedet med snorene ;-( en rigtig ubehagelig situation, som vi ikke troede ville udvikle sig til mere.

er helt grædefærdig, ved slet ikke hvad vi skal gøre. tænker bare hvad nu hvis......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maggie er blevet mega jaloux-hjææælp
Kommentér på:
Maggie er blevet mega jaloux-hjææælp

Annonce