{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

aflivning {{forumTopicSubject}}

til jer der har haft kæledyr og som blev så gamle eller syge at de skulle eller skal dø.

Jeg aflivede selv min gamle hund for mange år siden ( altså ikke personligt men kørte op til dyrelægen og aede dem imens sprøjten blev kørt ind og han åndede ud og kørte hjem og begravede den i haven.

Har i selv også gjort det eller ville gøre det, eller ville i få en anden til at køre op og "klare" det?!

altså nu når lucky skal væk , så tror jeg hellere jeg vil ha ham skudt end aflivet, jeg ved godt at det måske kan lyde helt vanvittigt og uhørt, men da vi har jagt hunde også så det ikke sjældent at de bliver aflivet sådan, altså har jeg muligheden for det med jagt tegn og han er godt trænet så skal han ha lov at dø i de omgivelser han elsker så højt , og min måde på hvordan jeg syns han skal her fra på , er ikke en ting som skal forståes som om vi plager dyrene eller noget , og der sikkert mange der syns det ulækkert og det må og kan man ikke , men jeg syns det mest humant , bær over med min mening.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aflivning
Kommentér på:
aflivning

Annonce