{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er forskellen på de her racer?
  • #1   12. sep 2008 jeg høre med smiley

• #2   12. sep 2008 Olde englich og Olde Victorian bulldog, er nogle nyere racer, hvor der er taget udgangspunkt i engelskbulldog, som er krydset med amerikansk bulldog, boxer, og vist også en race mere, for at få en højere hund med længere næse, og mindre vejrtrækningsproblemer.

http://www.gipote.dk/racehunde/Old+English+Bulldog

• #4   12. sep 2008 Groft sagt kan man vel sige at OEB er en sundere og mere adræt udgave af den engelske bulldog. Men charmen og stædigheden er vist nogenlunde den samme. Desuden så bliver OEB lidt højere end EB.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om olde victorian bulldog.

• #6   12. sep 2008 det er forskellige opdrættere der gennem tiden har prøvet at avle tilbage til den oprindelige bulldog, selv er jeg vild med dorset olde tyme bulldogge

• #8   12. sep 2008 ved ikke hvad forkellen er helt præcis men uanset hvilken du vælger er det meget vigtigt at du ser forældre dyrene an og ser om de er "normale" altså hvor meget værtræknings problemer med mere. de har ...vil sige at man høre mange skræk historier om den engelske og har i et tilfælde set en hvor jeg havde helt ondt af hunden da den led bare ved at være i live .. den er nu aflivet kun2 år gammel... men nynne er absolut ikke hæmmet på nogen måde hun fiser rundt og er lige så aktiv som andre hunde hun snorker kun meget lidt, Nynner (snøfter) som en bulldog nu gør, men ikke noget der virker som ubehageligt for hende.... vil sige og vores dyrelæge er enig i at hun er en meget sund bulldog...og det er vigtigt da det ellers kan blive en meget dyr hund... og så lige til sidst tegn alligevel en sygeforsikring på den:) held og lykke kan kun sige det er en dejlig race...

Kommentér på:
hvad er forskellen på de her racer?

Annonce