15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Øv altså {{forumTopicSubject}}
Kommer hjem fra arbejde og går en tur med hundene. Jeg ser så at Enzo er halt - ØV. Kan ikke rigtig vurdere hvilket ben det drejer sig om.
Han har igennem et stykke tid slikket sine forpoter temmelig meget. Jeg har prøvet først med noget som dyrlægen gav, jeg skulle spraye dem med når vi havde været ude. Har for 2-3 uger siden skiftet over til allergi-foder, for hvis det var allergi. Er samtidig begyndt at prøve at spraye dem med Atamon, for hvis det var svamp.
Fik også et råd om at bruge Vircon S, men da jeg en dag så han havde slikket næsten helt hul, turde jeg ikke rigtig bruge det, da det vist er et rimelig skrapt middel.
Har tjekket poterne, kan kun se at de jo stadig er røde mellem trædpuderne.
Har heldigvis en tid hos dyrlægen i morgen - den havde jeg bestilt tidligere på ugen da jeg ikke synes at nogen ting rigtig havde effekt.
Men øv altså. Kan han blive halt af at slikke for meget på poterne - de kan jo være ømme, men alligevel ?????
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Det ville heller ikke være mit første bud på hvorfor han er halt, men alligevel.
Rotterne
Vi går ikke meget tur på asfalt. Det er kun ned til for enden af vejen, derefter går de hovedsagligt på græs. Og hans trædepuder ser fine og bløde ud.
feb 2007
Tak.
Men havde vi gået meget på asfalt, ville det selvfølgelig have været en mulighed
feb 2007
Det var dig der anbefalede mig Vircon S, men da jeg endelig fik fat i det havde han slikket så meget på poterne nogle steder så det næsten var hudløst, så jeg har ikke turde bruge det. Vircon S er jo et ret skrapt middel.
Vi har et bed i haven med skærver, men det er ikke der han opholder sig mest.
feb 2007
Jeg har allerede en tid hos dyrlægen i morgen, netop fordi jeg gerne snart vil have det væk. Synes det er synd at hans poter genere ham så meget, at han slikker dem hudløse.
Øv altså