{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Puha en grim oplevelse... {{forumTopicSubject}}

Ja Hannibal og jeg kørte dag i høng hundeskov som vi plejer om onsdagen. Men i dag var noget anderledes.

Vi have været der i ca. 1 time og 30 min, jeg overvejde om jeg skulle kører hjem, men Hanniabl legede så godt med en dansk svensk skovhund. Der kommer så en mand med hans 2 rotter, jeg har intet i mod dem og overvejer faktisk ikke at kører. Han kommer med en hun hund og en hand hund. Jeg ser hurtigt at hun hunden ikke er intresseret i at snakke med vores hunde og er derfor mere ops på hvad der sker og hvad Hannibal laver. Han hunden ville rigtig gerne lege med Hannibal så derfor blev jeg. Vi er på den åbne plads. Der var så en anden mand inde i skoven, da han kommer ud og opdager rotterne tager han sin hund i snor sikkert fordi han er bange for dem og gerne vil have 100 % styr på sin egen hund. Men han rotten går til angreb på labben som slet ikke forsvare sig.

Jeg gjorde det første jeg tænkte (måske ikke det klogeste) og jeg tog Hannibal op i armende og gik mod i bil. Ham med labben er blevet skildt fra rotten og han henter mig hurtigt.

Puha det var altså ikke en sjov tur. Ejeren af rotten synes jeg er en total klovn. Jeg TROR at han rotten gik løs på lappen fordi hun rotten lige har været i løb så han ville beskytte hende. Hvis jeg har ret så venter man da med at tage sinde hunde ud balndt andre. Ikke nok med det var han slet ikke venlig overfor ham hans hund overfaldte. Han var total chokerede, jeg snakkede kort med ham, men han kunne ikke kommer hurtigt nok væk.

Der er nok fejl og noget, det må i lige tage med. Er stadig lidt chokeret.

Jeg blev også lidt overrasket over hvordan jeg selv reagerede. Jeg ville normalt (eller har gjort) hjælpe med at skille dem ad. Prøvede det i kbh hvor en hjemløs´s hund gik amok på en amr bulldog der ikke lige var i snor. Vi var 2 til at fjerne den hjemløses hund, så vi kunne redde den stakels bulldog der heller ikke gjorde noget til dens forsvar. Men jeg tog bare Hannibal i steden for at hjælpe.

Puha en lang tråd håber i kan finde hoved og hale i det hele = )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha en grim oplevelse...
Kommentér på:
Puha en grim oplevelse...

Annonce