6.210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hunden puster og stønner når vi kører hunden puster og stønner når vi kører

jeg har et prolem, som jeg håber nogen herinde kan hjælp emed. vores hund puster og stønner hver gang vi er ude og køre bil. (hun får vand at drikke med på turen). men hun vil bare ikke slappe af. samtidig ryster hun jo pga alle det stønnen. er der nogen der ved hvad man kan gøre. ville være lidt nemmere og mere behagleigt for hende hvis hun bare lagde sig til at sove.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunden puster og stønner når vi kører
  • #1   22. sep 2008 Det lyder til at hun bliver køresyg. Man kan få sådan en strop til at sætte i bunden af bilen, så den rammer vejen når man kører. Det har hjulpet på mine forældres hund.

• #2   22. sep 2008 Lyder både som om hun får det dårligt og stresser over det at køre. Det er ikke alle hundes kop the at køre i bil og mange stresser ved at hyperventilere, hyle eller kaste op.

• #3   22. sep 2008 Slikker hun sig også om munden hele tiden, ja så er hun køresyg. Min hund har samme problem når vi kører lang. Købte nogle køresygetabl på apoteket og det hjalp.

• #4   22. sep 2008 hun er nervøs for at køre, i skal prøve at tilvænne hende langsomt for at gøre hende tryg. I kan starte med at sætte jer i bilen uden at køre og gøre det nogle gange, for så at tænde motoren uden at køre. derefter køre en lillebitte tur. og øg så turen gradvist. Hver gang i kommer ud af bilen så lav noget med hende hun kan li og husk at ikke alle hunde kan lide bump, sving og opbremsninger, så læg mærke til om det også betyder noget for hendes nevøsitet.
    Held og lykke

• #5   22. sep 2008 hvor i bilen har i hende?

Kommentér på:
hunden puster og stønner når vi kører

Annonce