2.471 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Puste hunden i hovedet?:) Puste hunden i hovedet?:)

Nu har jeg efterhånden hørt såå mange steder at hvis man puster hunden i hovedet vil den finde det meget ubehageligt, men kan det nu også være rigtigt? Sad lige og undrede mig ,da min egen beagle bliver helt vild, hopper op og vil lege. Så hvad er jeres meninger omkirng dette? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puste hunden i hovedet?:)
  • #1   20. sep 2012 Jeg puster ikke decideret min hund i hovedet, men jeg kan godt finde på hvis han kommer helt tæt på og snuser, at puste forsigtigt ind i hans næse, så han kan snuse mig - lidt som at sige "hej"
    Jeg gjorde det også med hesten da jeg havde en sådan.

• #2   20. sep 2012 min springer elsker at blive "talt-på" og pustet varm luft på .. så meget at hun når hun sidder på skødet lægger hovedet op på munden af en så man "taler ind på hende".. uh det er hyggeligt..

• #3   20. sep 2012 begge mine hunde vil også lege når jeg gør det

• #4   20. sep 2012 Sofus bliver fjollet når vi puster ham i hovedet men nogle gange synes han vidst også det er træls:)

• #5   20. sep 2012 Tror det er forskelligt fra hund til hund. Har kendt et par der blev sure og viste tænder, nogle der bliver oppe og køre. Har lige prøvet på lulu. Hun er bedøvende ligeglad..

• #7   20. sep 2012 Min Trille synes heller ikke det er særlig sjov, da hun var lille ville hun lege, nu der viser hun tænder (dog uden at se farlig ud eller noget, bare lige sådan et lille smil smiley

• #8   20. sep 2012 Cindy ligger sig ofte så tæt på mig at hun ligger og puster mig i hoved i søvne.. Så puster jeg altså tilbage og hun flytter sig lidt..

Puster ikke til hende når hun er vågen, det har jeg aldrig haft "lyst" til..

• #10   20. sep 2012 Nej, kan ikke rigtig se idéen i det smiley Men fair nok hvis nogle hunde synes det er vildt sjovt..

Men jeg har ikke lyst til at prøve.. Min Corgi "bider" ret hårdt når hun bliver overgearet.. Det er selvfølgelig ikke med vilje, men hun kan ikke rigtig styre sig smiley

• #12   20. sep 2012 Silje eeeelsker at blive talt på, lidt som beskrevet oven over.

• #13   20. sep 2012 Om det er mig? Ja, jeg har skiftet billede OG navn smiley Skal nok lade hver med det igen smiley

• #15   20. sep 2012 Silas elsker at blive pustet på - det er hans leg, og sådan har det altid været. Når man puster så hapser han ud efter ens næse - det ligner at han vil bide men lige før næsen lukker han munden sammen og slikker i stedet for smiley
    Mange bliver super forskrækkede over dette, men finder hurtigt ud af at det bare er hans leg.
    Hvis man trækker luft ind og så lader være med at puste, så begynder han at pive, for han venter bare på det skide pust.

Hvis man puster på Lilly vender hun hovedet til siden og ligner en der tænker: "Hvad fanden laver du??" smiley

• #16   20. sep 2012 Jeg kan godt finde på at puste Thomsen i hovedet når vi leger, det har dog kostet mig nogle sammenstød mellem Thomsens tænder og min næse smiley Men han bliver helt vild og legesyg når jeg gør det, så jeg kan ikke lade være, men det ender altid i en kamp med Thomsens tænder og mine hænder smiley

• #17   20. sep 2012 Haha.. Sorry.. Skal nok være sød en anden gang.. smiley

Men blev lige nødt til det.. Det er jo et skønt billede jeg skiftede til smiley

• #20   20. sep 2012 Av av av - det må gøre ondt smiley
    Jeg plejer nu alligevel at trække hovedet til mig, for man kan ikke lade være med at blive en smule forskrækket når der kommer sådan en hundemund imod ens næse smiley

• #21   20. sep 2012 Det var da heldigt smiley Alt andet havde da været en smule trist smiley

Men nej, Corgien hakker hårdt når hun først bliver overgearet.. Så jeg TØR ikke smiley Husker en dag i svømmehallen hvor jeg var liiiidt for langsom og det derfor gik ud over min finger.. Den smerte skal altså ikke gå ud over min næse smiley

• #23   20. sep 2012 Jeg skal slet ikke kaste mig ud i at se hvordan hun reagere.. Ved kun at hun flytter sig hvis hun sover.. Gider ikke have hendes sovende hundeånde lige i skallen smiley Så puster jeg altså tilbage..

• #24   20. sep 2012 Peanut vil leg hvis man puster på ham, dog gør vi det næsten aldrig da jeg bliver vild og jeg ved ikke rigtigt om han syntes om det eller ej , så derfor bliver det ikke brugt ofte.

• #25   20. sep 2012 Enzo bryder sig ikke om det. Han trækker læberne op så tænderne kommer frem og så snapper han efter en.
    Men hvis man bare gør det forsigtigt slikker han efter ens ånde.
    Hvis man derimod snuser til ham (sådan som hunde gør ved hinanden) står han helt stille som om han godt kan lidt det.

• #26   20. sep 2012 Mei-li kigger bebrejdende og lettere såret som om hun tænker: nej, det er altså tarveligt.

Kommentér på:
Puste hunden i hovedet?:)

Annonce