{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

markeds annoncer. Grrrr--- {{forumTopicSubject}}

sad lige og kiggede lidt på annoncerne, kan huske sidste år hvor alle bare skulle have en chi og der var få til salg, man skulle jo næsten give 20.0000 kr for en med tavle og en uden kostede nemt 10.000 eller mere.

nu synes jeg bare det vælter med chi og chi blandinger, ligesom med amstaffen., det har det så gjort længe med den race, og bliver sikkert ved lang tid endnu, sådan som folk avler på dem,

hvorfor avler man på så mange hunde uden tavle når der ingen efterspørgsel næsten er på racen, har set flere herinde hvor der måske er solgt en i et kuld og der er 10 ca tilbage, hvor de er over 8 og 10 uger,

håber folk får sig en lærestreg, når de sidder tilbage med en masse stakkelse hvalpe, som ender med at blive smidt i hoved på folk, og så solgt igen nogle måneder efter, fordi folk glemte de ikke måtte have hund,. eller at de arbejdede 10 timer i døgnet og hvad der ellers er brugt godt som undskyldninger,

hvor har nogle mennesker dog ingen samvittighed, det er dyr ikke et stykke legetøj man kan hygge sig med en måned så bliver man træt af det og smider det ud igen!!

nå et lille omstød herfra,,, godaften til alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  markeds annoncer. Grrrr---
  • #1   25. sep 2008 sådan er det med modehunde.... ofte bliver racerne ødelagt p.g.a. rov avl... både i bl. men absolut også i stambogsførte kenneler...

• #2   25. sep 2008 Jeg tror at markedet er ved at være mættet for disse racer, men man kan vel altid prøve at presse citronen en ekstra gang.

• #3   25. sep 2008 Så sandt som det er skrevet , og er desvære bange for , at strømmen af hvalpe fortsætter, selv internaterne er proppet op , men u ønskede hunde :o/

• #4   25. sep 2008 Fordi man kun tænker i penge og glemmer alt andet.
    Det er sygt.

• #5   25. sep 2008 jamen ja det er jo vildt med internaterne også, men ja alligevel så bliver folk ved, forstår det bare ikke, er ved at brække mig hver gang jeg kigger i marked, det er jo de samme racer næsten hele tiden, og så kommer der lige nogle enkle seriøse annoncer imellem, og nogle hunde som sjældent er til salg hihi.

kan godt forstå folk ikke kan lade være med at kommentere de annoncer, og så dem som tager næsten det samme for en udne tavle som en med koster, fordi den har en speciel farve, speciel farve i min R.. kan man jo ikke bruge til noget når den ikke har en tavle, og hvorfor skal dne koste mere fordi den er blå.. hmm

forstår bare ikke folk.

• #6   25. sep 2008 Karina - Ja der er som regelt en grund til at farver er sjældne, det er nemlig ikke svært at lave en blå chihuahua , men ingen seriøs opdrætter, avler bevist efter en frave , med fejl på . det samme gælder merl og er grunden til man helt har valgt at forbyde avl på den farve i DKK !

• #7   25. sep 2008 Hvis du ikke skal købe en hund så lad være at kigge i markedet, det bliver jeg også nødt til at lade være med. Ellers sidder jeg også og hidser mig op....

• #8   25. sep 2008 med blå tænkte jeg nu mere amstaffs., men ja synes nu også folk tit skriver med chi den koster det mere fordi den er speciel bla bla bla, den er vel ikke mere speciel end de andre?

medmindre man rent udstillings mæssigt og avls har en virkelig ener, men har man jo ikke når de er udne tavle..

• #9   25. sep 2008 jeanett, ja det burde man jo nok, men der er så mange dejlige og søde hunde, man må jo godt kigge uden at købe grin.. og når man keder sig lidt kan man samtidig få lidt underholdning.

vidste du eks at der var noget der hed en amerikansk Amstaff? grin elsker når folk ikke kender deres egen racer, det er useriøst..

men er nu ikke en af dem som sidder og sviner annoncerne.

• #10   25. sep 2008 Hos Chièr er der "genrelateret pelstab ", forbundet med farven , derfor avler man ikke efter farven :o) kun de der har fundet , en smart forretning i det , gør så kan de jo tjæne noget ekstra, skide være med om hunden senere får problemer :o/

• #11   25. sep 2008 Karina - det samme med Chiér mange nye modeller bla . " the cup "
    " Dådyr type " osv. Tror de fleste tror at en normal størrelse chi ´er lille de vejer omkring 2 kg. har set flere beskrive 3 kg. chièr som mellem størrelse ?? Det er jo XXL ;o)

• #12   25. sep 2008 har nu også set mange herinde som vejer ret meget af en chi ville jeg mene men er ikke ekspert på det område hihi

• #13   25. sep 2008 Hvorfor kigger I så på dem? Hvis det pisser jer så meget af??

Dont get me wrong.. gu er det træls, men det er da selvpineri at sidde og kigge dem igennem..

• #14   25. sep 2008 jeanette- det har jeg jo så svaret på, hvis du læste det hele smiley

fordi alle annoncer ikke er lort, nogle er seriøse og der er tit mange dejlige hunde at kigge på. og det er vist tilladt bare at kigge, som sagt sidder ikke og sviner annoncerne til derinde.

hvorfor sidder fyrer og kigger på biler hele tiden? selv om de ikke skal købe , gør man vel bare hvis noget interesserer en.

• #15   25. sep 2008 Ja nu tvivler jeg på at fyre hidser sig op over biler *S*

Men ja nogle er da seriøse.. jeg kigger nu ikke på annoncer, for der er ikke noget jeg mangler *S*

• #16   25. sep 2008 nej nok ikke på samme måde, de sidder nok bare og fantasere om store.... Fælge hihi, og store bagpoter og alt det andet gejl de går op i.

og er der så en som har en pige liggend epå køleren så er lykken jo gjort , grin

• #17   26. sep 2008 jeg får bare ondt i hjertet når jeg tænker på alle de stakkels hunde der sidder på internatterne rundt omkring og brændende ønsker at få et hjem hvor den er elsket og en del af familien og at man så vælger at avle så mange hunde som ikke bliver solgt alligevel, frem for at give en allerede eksisterende hund et godt liv og basis

Kommentér på:
markeds annoncer. Grrrr---

Annonce