{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Jeg vil lære om Pomeranian! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
For nyligt opdagede jeg denne skønne lille race hund Pomeranian og må sige at jeg er faldet pladask for de små uldtotter smiley
Nu håber jeg der er nogen her inde der har noget forstand på denne race, som vil dele lidt med mig smiley
Jeg har læst en masse på forskellige sider, men vil gerne høre mere om denne race..

Mine sidste hunde var græske gade hunde, så der var ikke meget med udstilling, men der kan jeg se der er med denne race, hvilket jeg osse er meget interserret i at høre om hvordan der forgår, hvilke regler der er, hvordan og hvor man melder sig ind osv smiley

Jeg har besluttet mig for at jeg skal eje en af disse små vidunder, men jeg vil bare gerne lære mere om dem først smiley
Håber nogen vil hjælpe lidt smiley

Mvh Natasha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil lære om Pomeranian!
  • #1   7. okt 2008 nu er du vel ikke kun forelsket i racen når den er hvalp?

  • #2   7. okt 2008 Nej slet ikke smiley
    Har kigget meget på de Pomeranian her inde, både hvalpe og voksne smiley
    Og syntes de er fantastiske, både som små og store smiley


  • #3   7. okt 2008 okay .. altså nu har jeg selv lige fået en og jeg har lært meget om racen (synes jeg selv) hvad vil du vide?

  • #4   7. okt 2008 du kan få den smukkeste pomeranian hvalp i frederikshavn til 15.000. perfekt til udstilling!
    smiley


  • #5   7. okt 2008 undskyld mig men det er nogle der er meget seriøse omkring det her så vil du være så venlig lige at tage dine forbehold før du flipper!! tak!
    faren er hentet i USa og moren i Italien og faren har vundet priser i stor stil... desuden HAR den stamtavle! og synes du skal falde ned!
    Har aldrig sagt man ikke kan få en til 10.000 og endda deruder! vel?!
    bliver SÅ SUR over så fordosfulde mennesker der springer til konklusioner uden at have nogen som helst grund til det!


  • #6   7. okt 2008 charlotte:

    og "efter hvad du ved"????
    du ved vidst ikke så meget!


  • #7   7. okt 2008 Hunde uden DKK (fci) stamtavler er bare ikke 15000 kr værd - uanset hvor de kommer fra og hvad de så har vundet



  • #8   7. okt 2008 Natasha N: Jeg sender dig en invitation til poms forum herinde, så kan du bare spørge løs derinde, der sidder altid en masse poms ejere klar med et svar :o)

    Lisa K: Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan din poms har prøvet at overtage magten?


  • #9   7. okt 2008 du skal se dig rigtig godt for inden du køber en poms - og du skal være opmærksom på at rigtig mange af de seriøse avlere ikke sælger til unge mennesker. køb med DKK talve - de er typisk en anelse dyrere end de andre forbund - men efter min mening er hundene også det bedre..

    men 15000 kr for en pomser uden for DKK --- det er optrækkeri - også selvom de er hentet i udlandet hvilket ikke på nogen måde er et kvalitets stempel i sig selv...

    den typiske pris for en god pomser med dkk tavle er omkring 12500 kr.. +/- alt efter linier og resultater på forældre.
    her har du så også en vis sikkerhed for dit køb da alle opdrætterne i dkk er underlagt forskellige restrektioner for hvordan de må avle og for køb og salg af hunde.. det er desværre ikke tilfældet i samme stil i de andre forbund..

    jeg har nu haft pomsere i 10 år - og har en del erfaring med racen.. du skal være mere end velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål..

    en rigtig god ide er i først omgang at finde ud af hvilken type du ønsker dig - for der er stor forskel på typerne fra forbund til forbund.. tag ud på de forskellige udstillinger og se pomserne der, jeg kender ikke så meget til de andre forbund end dkk - men her er man altid velkommen til en snak med opdrætterne - bare ikke lige inden de skal i ringen (der har de nok at se til :o) )


  • #10   8. okt 2008 kristine - har du købt hende som værende beregnet til udstilling og hvor er hendes tavle fra ---

  • #11   9. okt 2008 Tak for alle jeres svar smiley
    Har snakket rigtig meget med Chardame og hun har forklaret rigtig meget om alt smiley virkelig dejligt at folk er så hjælpsomme her inde smiley

    venter bare på den helt rigtige (dkk) hvalp, da det er en sådan type hund jeg vil have smiley
    de er bare ikke så menne at finde smiley

    Skriv ENDELIG mere vil lære så meget som muligt smiley


Kommentér på:
Jeg vil lære om Pomeranian!

Annonce