hvalp der ikke forstår hundes signaler {{forumTopicSubject}}
Vi har jo lille kahlua på snart 4 mdr....
Men hunde fanger ikke andre hundes signaler.....
Vi har ud og besøge deres kusiner wilma og frida, 2 labradorer.
Wilma er den bedste legetante ever, og hun hygger sig både med kahlua...
MEn frida er meget reserveret specielt over for hvalpe......da bailey først mødte hende knurredegange og så vidste han godt at han skulle holde afstand.....og sidene r det gået fint...
Men i onsdags skulle de så møde kahlua.....og som forventet knurrede frida da kahlua kom for tæt på og det samme næste gang, tilsidst blev frida rigtig vred fordi kahlua slet ikke opfangede hendes signale om advarsel.....hun blev bare ved og ved og ved......hun var fuldstændig ligeglad med de advarsler frida gav hende....og er bange for at hun en eller anden dag bare hakker til.....men er det det der skal til???
Hvordan får jeg hende til at forstå alvoren.....??
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 85
Men bailey har virkelig taget fat i hende et par gange......men bailey er bare så god af sig at den virkelig virkelig skal strækkes langt før han tager ordentlig fat i hende....
men hun fortsætter bare efter hun lige er kommet på benene igen.....
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
MAX bruger hans i stor stil, og jeg beundrer Oscar for hans tålmodighed.
MIN grænse var nået lææænge før Oscars!!
Han kan ligge og brumme så hele gulvet gynger, men bette fisen fatter det ikke(læs: VIL ikke fatte det;o)) og fortsætter.
Meeen han har efterhånden fået et par hak i tuden. Syns bare ikke det har den store effekt....eller også fejler hans korttids-hukommelse et eller andet...?? ;o) ;o)
Nej, de er ved at ha fundet godt ud af det og kan sagtens ligge i ske og sove sammen osv. Dog ikke om natten, hvor de sover hver for sig.
Jeg vil gerne ku holde øje med dem, hvis/når Max en dag blir FOR belastende og barnlig, og Oscars søvn blir afbrudt af små-spidse- tænder-i-pote!!!
hvalp der ikke forstår hundes signaler