{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bulldogs
  • #2   11. okt 2008 olde english og olde victorian er et par af de størrer bulldogs

og ja engelske er fantastiske sammen med børn, jeg har en engelsk og tre små børn på 6½, 4½ og 2 år og han elsker dem og det er gensidigt.
    han er en meget rolig hund, men elsker at gå ture og lege

• #3   11. okt 2008 tak,,hvordan er de mht andre hunde??nu har vi jo mopper og et par malteser???

old og alm er de det samme af sind???

• #4   11. okt 2008 hordan er str foskel på old og alm,,,kan se old skulle være ca 41 cm,,,men syntes ikke jeg kan finde str på engelsk bulldog,,kun vægten

GUD hvor det kribler i min mave for at eje sådan en,,suk,,,men skal være sikker på de fra naturen ikke bare dominere for meget da vores mopper og andre også betyder alt

• #5   11. okt 2008 svend
    det er vel lige som med andre hunde at hvis man vænner dem til det. der kan selvfølgelig være nogle der er eget kønsagressive, men tvivler på at der vil opstå problemer med hunde den vokser op sammen med
    nu er Link selvfølgelig ikke så gammel endnu (knapt 10 mdr) men han ELSKER andre hunde og leger glad og gerne med alt og alle

• #7   11. okt 2008 Du skal se dig godt for........rigtig mange har været uheldige at købe hunde der har haft racerelaterede skavanker som i sidste ende kommer til at koste dyrt hos dyrlægen og som giver hunden en dårligere livskvalitet.......spørg hos ærlige opdrættere......

• #8   11. okt 2008 Engelsk bulldog er disponeret for en del sygdomme, så se dig godt for hvis du vælger sådan en.

• #10   11. okt 2008 Tak alle sammen

Kommentér på:
bulldogs

Annonce