{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

hvor højt kan en mops springe?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt og søgt på google også men kan intet sted finde ud af hvor højt en mops kan springe når den er voksen..??
ville gerne vide det pga havelåge /hegn højde:)

Tænker de pga bygning nok ikke springer så højt igen men de kan jo godt springe op i sofaen så mon de kan spring meget højere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor højt kan en mops springe??
  • #1   12. okt 2008 Jeg tror det kommer meget an på hvor godt den er trænet, nogle kan sikkert hoppe langt højere end andre hvis de er godt trænet smiley

  • #2   12. okt 2008 en meters penge så tror jeg det er fint.. men jeg ville lave det højre for også at holde andre større hunde ude af haven

  • #3   12. okt 2008 jeg har 90cm hegn rundt i haven opad vores hæk så den ik løber ud under hækken, men jeg skal have lavet en låge 2 steder til næste sommer- der er kun hegn lig enu som vi går og tråder over tihi.. så derfor jeg skal finde ud af hvor høj den skal være smiley det er dog 2steder hvor andre hunde nok ikke lige går ind da det ikke er ud til vejen:)




  • #4   12. okt 2008 jeg ved ikke hvor højt sådan en pølse kan springe ; )

    Jeg vil blot lige give et skulderklap for at være fremmadsynet =)


  • #5   12. okt 2008 tihi tak, det ville godt nok være surt at lave 2låger og så dagen efter springer hun over ikk smiley

    som med det tråd hegn hun var sååå lille at da vi lige havde sat det op gik vi i haven hun fik ikke lov at være der alene, men så gik jeg om med skræl hvor jeg ku se hende og lidt efter hørt jeg noget i stenene så var det hende, hun var gået gennem hullerne tihi.. sååå de mindre end man tror sådanne hvalpe.. så vil være helt sikker med have lågen smiley

    hun vil dog stadig ikk få lov at være i haven alene den dag hun kommer i løb for jeg skal intet risikere h´har hunde ved to naboer og tror godt de kan springe over det stakit/hegn ind til dem.. specielt scheferen ved den ene nabo.. så hun kommer kun ud med mig når den tid er.. smiley




  • #6   12. okt 2008 det nu heller ikk fordi hun skal, hun vil ikke blive trænet i at springe, ingen grund til at udfordre noget.. men man ved jo aldrig hvis hun vil over hvor højt hun så kan springe, derfor jeg ville høre om nogen ved det, der er jo en del mopse ejere herinde.. ku være nogen havde oplevet deres springe højt tihii

  • #7   12. okt 2008 Jeg ville lave det så højt som muligt. Både så DIN hund ikke kan komme ud og så andre hunde ikke kan komme ind:-))

  • #8   12. okt 2008 En mops kan springe max sofahøjde ca 60 - 70 cm.

  • #9   12. okt 2008 Tak det lyder dejligt så springer hun da ikke over hegnet:)

    Så kan have lågen jo nok bar være 90-100 cm smiley




Kommentér på:
hvor højt kan en mops springe??

Annonce