Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke renlig
  • #1   16. okt 2008 Hvad har du prøvet?

• #2   16. okt 2008 Jeg har prøvet at vaske med salmiakspiritus, for har hørt at det kan de ikke lide og så vil de stoppe, jeg har fortalt den at jeg ikke vil have det men ikke dyppet snuden i det, simpelhen alt hvad man kan gøre.....

• #3   16. okt 2008 (link fjernet)

• #4   16. okt 2008 Jeg har også prøvet med rodalon men det hjalp heller ikke, så ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere.....

• #5   16. okt 2008 Altså..... så må du starte forfra...*SS*
    Afvask med rodalon istedet, det er bedre!
    Ud med hunden efter mad, drikke, sove, leg......
    Skæld ikke ud hvis du ser den gøre noget inde. Sig nej og tag den udenfor. Bliv udenfor med hunden oh ros overdrevent meget når den tisser eller laver stort.
    Hold øje med din hunds signaler i¨ndendørs og gå ud med den når den "søger"...((o,

• #6   16. okt 2008 Alt der indeholder salmiak og amoniak virker tiltrækkende på hunden i.f.m. at tisse og lave. Det dufter nemlig af de samme stoffer som urin også indeholder. Så det kan faktisk kun gøre problemet værrer.

Rodalon neutraliserer duften og desinficerer.
    Der findes et andet godt middel, men kan ikke lige huske navnet.

Og så skal du selvfølgelig stadig sørge for at den kommer ud ofte nok, og får ro til at snuse og komme af med det den skal på lufteturene.

• #7   16. okt 2008 Jeg takker for de råd jeg har fået, og må jo prøve at vaske med rodalon igen....... Men jeg er ude med den en gang hver halve time når jeg er kommet hjem fra arbejde, og den bliver luftet i meget lang tid inden jeg tager af sted......

• tania s
    tania s Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #8   16. okt 2008 En god ting d kan gøre er at gå ud med den hver anden time også om natten også sku det stoppe . min var renlig efter kun 4dage da jeg havde prøvet det .

• #10   16. okt 2008 nogle hunde er også bare lang tid om at blive renlige Link er knapt 10 mdr nu og er først lige blevet renlig (og der kan faktisk stadig ske et lille uheld ind imellem)

Kommentér på:
Ikke renlig

Annonce