{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

hjælp til overtalelse {{forumTopicSubject}}

Hej folkens... søger lige nogle gode tips til, hvordan man får overtalt manden til at få en hund til... Har nu er RR og en FB, men vores RR bliver snart ni, og vi bor i et stort hus, med stor have + marker, søer og skov ved siden af.. nu mener jeg så, at vi skal have endnu en RR, men tro mig om ikke manden slår stopklodsen i smiley Han mener vi har nok i to...Ved ikke helt hvordan jeg skal få ham overtalt, vi har jo pladsen, tiden, muligheden og en knægt der vil elske at få en RR til i huset.. HJÆLP.. hvordan får jeg ham overtalt?? Kom med lidt gode råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til overtalelse
  • #1   19. okt 2008 Jeg ser det nu lidt som med børn.. Det skulle gerne være en fælles beslutning.... Hvad er hans argumenter imod en ny hund ?

• #2   19. okt 2008 hmm kan på en måde godt forstå din mand... ikke fordi der er noget i vejen med at ha 3 hunde tænker bare mere på din gamle hund, tror du ikke det bliver for meget for den gamle med sådan en lille bandit ?

• #3   19. okt 2008 men kommer selvfølgelig an på hvor frisk den gamle er

• #4   19. okt 2008 Jo har selfølgelig tænkt på den "gamle" RR, men han er ret frisk, og har klaret den lille FB med bravour.. Mandens argument er, at han træner schweis spor med Chilli, i det hele taget bruger han meget tid på Chilli med træningen, og hvis vi skal have en ny RR bliver det når Chilli er væk..Han mener ikke han har overskud til at træne to RR, hvor jeg så har fortalt ham at jeg vil stå for den nye RR træning.. men den er han altså ikke med på... hmm

• #5   19. okt 2008 Marianne: Kan kun give dig ret, men kan heller ikke overtale ham hvis han virkelig ikke vil have en... Men ligsom med børn, der fik jeg ham faktisk også overtalt til det skulle være nu, da han er meget sådan alt skal være i orden og klar til forandringer, hvor jeg måske er mere, så længe økonomi, tid og mulighederne er der, så skal jeg nok finde ud af resten...og han har bestemt ikke fortrudt at han blev "overtalt" til at blive far. Så håber på jeg kan få ham overtalt til en RR, for ved han vil elske at få sådan en lille trold i huset igen.. også fordi RR racen har en stor speciel plads i vores hjerter

• #6   19. okt 2008 Jamen han siger jo at han selv vil stå for træningen af den nye. Er din plan så at I også skal have en ny,når den gamle dør ?

• #7   19. okt 2008 Nej hvis vi får en nu, må det være "min" tur, til alt det sjove smiley og så må han jo bare deltage i træningen, når engang Chilli går væk....

• #10   19. okt 2008 Helle: Selvfølgeli vil jeg aldrig gå ud og hent en hvalp med hjem, uden enighed.. Men mener at hvis man kan overtales er man også med... Ville aldrig om jeg så fik en million milliard .-) gå med til noget jeg ikke ville, overtalelse eller ej... Og sådan er min mand også, så hvis han siger ja, er det selv om plageriet , noget han har haft overvejet.

S&C : Jep skal nok smiley

• #11   19. okt 2008 Jeg satte en hel masse seddler op i hele huset hvor der stod
    " må jeg ikke nok"
    Alle de steder hvor han færdes.
    Han kunne ikke engang gå på toilettet, uden af han så en seddel på toiletbrædtet:-)
    Sendte også mail med billedet, af den hvalp jeg ville have til hans arbejde.
    Så når han åbnede den, poppede der et stort billede op af hvalpen.
    Der stod så " hvis du siger nej til mig har du ikke noget hjerte"
    Det var nr 2 hund. Nu har vi altså 4 voksne og har lige haft 2 kuld hvalpe.
    Altså 22 hunde ialt.
    Så kan kun anbefale denne metode

• #12   19. okt 2008 Lonnie J: Det er en metode jeg måske ku bruge til at få overtalt min mand. Er så forelsket i en schæfertæve der skal ha hvalpe til december- og jeg vil så gerne ha en af hendes hvalpe men min mand mener at to store hunde er nok. Det er mig der træner hundene, går ture med dem og giver mad......Manden går bare og snubler i dem når de ligger og flyder på gulvet...................

Kommentér på:
hjælp til overtalelse

Annonce