{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er lidt i syv sind. Er lige blevet inviteret til nytårsaften hos en veninde i Jylland men jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre med Nicki.

Han kan desværre ikke være hos mine forældre da de skal ud, og jeg ved ikke hvor han ellers skulle være. nu er min tanke så en hundepension, men jeg ved ikke om jeg vil være det bekendt overfor ham? måske skulle jeg bare blive hjemme. åhhh hvad skal jeg mon gøre? hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsaften
  • #1   19. okt 2008 Vi holder nytårsaften herhjemme af samme årsag... har simpelthen ikke lyst til at hun skal ud og passes....

• #3   19. okt 2008 Vi holder altid nytårs aften hjemme, eller et sted hvor hundene må være med:-)

• #4   19. okt 2008 vi holder nytårsaften på hundenes premisser.

så vi finder den af vennerne der bor længst ude på landet at holde nytår med. og har naturligvis hundene med

• #6   19. okt 2008 mit problem lige netop i år er at jeg er blevet alene ( gik fra kæresten for 3 mdr siden ), og dem vi plejer at holde nytår med er på ex side, så jeg tænker på jeg kommer til at sidde her alene hvilket heller ikke er særlig fedt. Derfor er jeg meget i tvivl om hvad jeg skal eller ikke skal

• #7   19. okt 2008 Kan du ikke tage ham med Bolette?? Og hvad med kæresten skal han med eller kan han måske passe ham??

• #8   19. okt 2008 kan desværre ikke have ham med og ex'en snakker jeg ikke med mere

• #10   19. okt 2008 jeg har lært mine hunde at være tryg ved at ligge i et bur og det bruger jeg så feks på udstilling og hvis vi skal til noget, hvor hunden ikke rigtig kan være med. Alle synes det er ok at jeg kommer med buret og så står hunden inde på et af værelserne eller i bryggerset. Vi har gjort det samme nytårs aften. Lidt lækkert i buret og hunden hygger sig og vi kan også hygge os.

• #11   19. okt 2008 mange sender da deres hunde i pensioner. vi tog engang hjemmefra nytårs aften.. da vi kom hjem tørrede vi lort og tis op i to timer... stakkels hunde!!så vi tager aldrig nogen steder mere uden hundene, og ellers bliver vi hjemme, længere er den ikke, puha de mmå jo ha haft det skrækkerligt

• #12   19. okt 2008 Ups kan se i ikke er sammen mere, det viste jeg ikke..

• #13   19. okt 2008 Nadja: det er helt okay

• #14   19. okt 2008 Og du har ikke andre du kunne holde nytår med?? Jeg har selv holdt nytår alene de sidste 3 år, fordi jeg ikke vil gå fra hundene og vennerne har hunde der er bange for fyrværkeri, men hvis det ikke var fordi deres hunde åd mine katte kunne de sagtens være her, men sådan skulle det ikke være så jeg holder sikkert nytår alene igen..

• #15   19. okt 2008 jeg ved det ikke, synes lige nu situationen er rigtig svær, og tanken om at sidde her alene får mig til at tude. synes det hele er noget L... ( det er hårdt at være alene efter 14 år i et forhold )

• #16   19. okt 2008 du skal da heller ikke sidde selv... hvis ikke du kender nogen der kan passe, så havde jeg klart valgt en pension.. de plejer at tage sig godt af dyrene til nytår.!

• #18   19. okt 2008 Det kan jeg sagtens forstå det er ikke rart, jeg havde det også meget svært da jeg ar alene første nytårsaften men de sidste 2 har jeg bare hygget med hundene og gjordt det til deres aften, vi har leget og trænet og puttet hele aften, nu er mine så ikke bange for fyrværkeri de ligger sig bare til at sove når det begynder at larme...

• #20   19. okt 2008 Kan godt forstå at du ikke har lyst til at være alene.

Men skal du hen til netop den veninde? Kan du ikke tage et andet sted hen hvor du godt må have ham med?

Min Oscar har heldigvis ingen problemer med larm og fyrværkeri. Jeg tager ham med hen til en veninde hvor jeg skal holde nytår. Han er ganske nem. Ligger sig bare til at sove. Jeg har ikke lyst til at aflevere ham et sted hvor han ikke kender nogen, det er han ikke van til, og selvom han nok ville have det fint med at være alene hjemme, så vil jeg bare helst have ham med.

Jeg synes du skal sætte Nicki på pension. Hvis det er noget han alligevel er van til, så synes jeg det er den bedste løsning.

• #21   19. okt 2008 Bolette kender du en god pension evt en han har været i før?? Ellers skal du nok snart igang med at finde en de bliver hurtigt booket i den periode og mange forlange at få dem ind i en weekend før for at de har prøvet at være der inden det går løs nytårsaften..

• #22   19. okt 2008 Karin A: ja det er så forfærdeligt selvom det er min egen beslutning, men det gør det ikke lettere. Og jeg holder ikke til at sidde her alene

Problemet er at mine forældre til en hver tid gerne vil passe ham, men lige i år skal de selvfølgelig ud, træls

• #23   19. okt 2008 Nicki er ikke vantil at være i pension, har aldrig været det før, og det er også ligesom det der gør det svære.

Har en jeg evt kan spørge, men de skal jo sikkert også selv ud. fuck det er ikke nemt

• #25   19. okt 2008 Okay ja så er det ikke nemt, har du ikke nogen veninder/venner der evt kunne komme hjem til dig??

• #26   19. okt 2008 karin A: hvor i Jylland, for jeg bor i København, men er inviteret til nytår i Jylland :o)

Nadja: næææ ikke rigtig. de veninder/venner jeg har er sat og har desværre allerede planer. Derfor ville jeg jo rigtig gerne over til hende i Jylland ( men ikke for en hver pris selvfølgelig )

• #27   19. okt 2008 Okay ja det kender jeg godt har også kun en enkelt veninde der stadig er single men hendes hunde æder mine katte og der er for meget støj hos hende til vi kan være der, netop fordi hendes hunde er panisk for fyrværkeri, så derfor kan vi ikke være sammen.. det er så derfor jeg ender alene hvert år..

• #28   19. okt 2008 men hvorfor er det at han ikke kan komme med ?

• #30   19. okt 2008 Jeg synes det er vigtigt at du ikke kommer til at sidde alene hjemme til nytår, nu hvor du er i den situation som du er.

Er nicki bange for rakketterne?

Lidt langt ude måske, men er det en mulighed at dine forældre ville kunne tage ham med? Dem kender han jo.

• #31   19. okt 2008 netop pga det som Nadja beskriver, hun har katte og Nicki hader katte ( skulle jo overnatte hos hende ). desuden skal det holdes hos en af hendes venner, så lige frem at skulle spørge om Nicki kan komme med hos nogen vildt fremmede mennesker, hmmmm det vil jeg ikke bryde mig om at spørge om.

• #32   19. okt 2008 Nørre Snede? hmmm det siger mig ikke noget, kan du beskrive noget nærmere?

• #33   19. okt 2008 Ja det er ikke nemt så. det er ikke sjovt for dig det kan jeg godt se.. Jeg håber det lykkes for dig at finde en løsning, så du kan komme ud og hygge dig.

• #35   19. okt 2008 Nadja: det håber jeg også, og tak

• #36   19. okt 2008 mener det er omkring Esbjerg

• #37   19. okt 2008 Tak for svarene alle sammen jeg vil slutte for i aften og må finde ud af hvad jeg gør.

Sov godt :o)

• #38   19. okt 2008 jeg ville blive hjemme, sidste år (da min kat stadig levede) der var jeg alene hjemme pga hun ikke kunne li det.
    hende jeg har nu er 3 år da jeg fik hende og hendes tidligere ejer siger der aldrig har været noget så måske tager jeg ud, men hvis jeg syntes der er noget i dagene op til bliver det aflyst og jeg er alene med katten igen hehe

det var hyggeligt nok

• #39   20. okt 2008 Du kan jo prøve at sætte hunden i pension i en weekend og se hvordan han tager det...

Hvis det går godt, kan du jo vælge at gøre det et par gange inden nytårsaften, så det ikke er helt fremmed for ham..

• Jacob C
    Jacob C Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 18
    #40   21. okt 2008 Hej, du skal være rigtig hurtig ude, hvis du skal ha plads ved en hundepension.. Jeg ved mange bestiller plads til nytårsaften et år før de ska have passet hunden.

Hvis du skal have passet hunden i Jylland og det passer med området, kan du evt. kontakte Domus Canis ved Vejle - ved dog ikke om de er fuldt booket..

http://www.domus-canis.dk

Kommentér på:
Nytårsaften

Annonce