Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig dyrlæge til chip og vacc?
  • #2   20. okt 2008 ja det er lidt væk. kan du sende nummert over pb? jeg kan bare låne en bil jo smiley

• #3   20. okt 2008 i ulsted er de også rigtig billige og gode smiley

• #4   20. okt 2008 Hvad med på Fyn? Hvis jeg må låne din tråd, Carina?

Jeg har 10 hvalpe, der skal chippes og registreres i Dansk hunderegister samt vaccineres, før de flytter hjemmefra om 6 uger. Det kan hurtigt løbe op i små 1000 kr. pr. hvalp.

• #5   21. okt 2008 I Ulsted v/ Søren Thomsen smiley

Har ik lige min mobil ved mig nu. men du ka finde ham på Krak..... Han bor på Houvej smiley

• #6   21. okt 2008 Annette: har lige sendt en pb til dig

• #7   21. okt 2008 Det kan da aldrig løbe op i 1000,- pr. hvalp, at få dem chippet, vaccineret og sundhedskontrolleret. Hvis man stiller med et stort kuld, så er der sa rabat...
    Jeg fatter ganske enkelt ikke denne tråd, for dyrlæge er en tillidssag i min verden, og her pendler man ikke rundt efter prisen. Hvis man har hvalpe, så han man jo også en voksen hund, og den bliver vel også årligt vaccineret og sundhedskontrolleret. Hvis man kommer fast hos en Dyrlæge, og det er en seriøs en af slagsen, så bliver man heller ikke blanket af... Dog foretrækker jeg i den her sammenhæng kvalitet før pris. Hvis der er specialer der skal behandles ved hunden, bør den seriøse dyrlæge også kunne henvise til den bedste.
    Det kan godt være jeg virker kritisk, men jeg synes det virker pureagtigt og såligt at køre efter prisen...

• #8   21. okt 2008 ...småligt skulle der stå:-)

• #9   21. okt 2008 Tak, Anja med den skønne GD.

Hvis man får et navn og en pris, så har man jo selv mulighed for at dobbelttjekke, Anja Juul... det kan jeg ikke se det forkerte i. I forbindelse med at tøserne skulle HD-fotograferes sparede jeg ca. 400 kr. pr. stk i Ringe, som jeg tillige havde fået anbefalet. Der fik jeg også en fantastisk god behandling, plus jeg fik lov at være der hele tiden, hvilket jeg ikke kunne ved 'min egen dyrlæge', som jeg dog har brugt gennem over 20 år.

Kommentér på:
billig dyrlæge til chip og vacc?

Annonce