{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Hund - Renlig.. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Da jeg købte min hvalp var den avis-renlig..
Så nu hvor jeg er i fuld gang med at gøre hende renlig, gider hun ikke tisse uden for.

Selvom hun lige er vågnet og vi går i en halv time, så tisser hun ikke men leger nysgerrigt rundt ..
Lige så snart vi kommer op, render hun hen på avisen og tisser..

Hvad er jeres bedste råd til at få en hvalp renlig...?
Ville det hjælpe at tage avisen med ned? eller er der andre smarte råd, jeg kan tage med på vejen?

Vi går lige så snart hun har sovet, spist og leget..
Vi går kun lige omkring hvor vi bor..

hun snuser godt nok til der hvor andre hunde har været.. men så går hun bare videre uden at gøre noget..
Er det fordi hun ikke vil dominere andre hunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund - Renlig..
  • #1   21. okt 2008 Måske det kan hjælpe hvis i gradvist flytter avisen med hen til døren.? Såen at i "tager avisen med ud" og så stille tager den fra hende udenfor.. smiley Et gæt, men kunne jo være.. :0)

  • #2   21. okt 2008 Jeg ville fjerne aviserne helt og så kører som man gør når man får en ikke renlig hund hjem.

    Så længe de aviser er der vil hun føle tryghed der og ikke andre steder.


  • #3   21. okt 2008 Ja prøv da at tag avisen med ned.....så kan det være, at hun opdager, at det ikke er farligt at tisse ude og i kan slippe af med den "(/%¤)&"* avis :o)
    Og husk at gøre det samme sted hver gang....så bliver hun tryg der og senere så tisser hun bare alle andre steder også.....er det kun tis hun ikke vil af med ude ?


  • #4   21. okt 2008 Tag evt. nogle godbider med ned, og så snart der kommer bare en dråbe, så ros hende og giv hende det. Jeg har aldrig brudt mig om de opdrættere der bruger avis. Hvalpen skal 2 gange lære hvor den skal gøre det. Mine bedsteforældre fik for mange år siden en hvalp som hele sit liv tissede på aviser, hvis der røg en på gulvet. Det havde den jo lært som lille.
    Jeg selv ville fjerne aviserne helt, så de slet ikke ligger der. Hun tror jo stadig det er der hun skal gøre det. ;-))
    Min første mastino tog det 5 dage, og 2 kg. hundekiks at gøre renlig. ;-))


  • #5   21. okt 2008 Jeg ville også fjerne aviserne og så starte som man gør med en ikke renlig hund.
    Jeg har aldrig brugt avis, for har hørt at det kan gøre det sværere at få dem helt renlige.
    Da Thea var lille, blev jeg ude til hun gjorde det hun skulle, også selvom det måske var en time. Så stod jeg bare på græsset med hende, for når hun så kedede sig, havde hun tid til det andet.

    Held og lykke med det smiley


  • #6   21. okt 2008 Okay mange tak. Vil fjerne aviserne fra lejligheden og sætte dem neden for.. så kan hun lære det på den måde..

Kommentér på:
Hund - Renlig..

Annonce