{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

renlig hund? {{forumTopicSubject}}

gode råd til renlig hund?

Jeg har kun haft Lily i 3 uger, og ved godt at sådan noget tager tid smiley
men Lily er virkelig god til at tisse på gulvet også selvom hun lige har været ude og tisse og lave høm høm.

Jeg er i skole alle hverdage fra 8-15.35 senest . jeg har altid trænet hunden med at hver gang jeg kan se at hun snuser, lige har leget, spist eller sovet skal hun ud med det samme. men når jeg ikke er hjemme i så lang tid går den rigtig gal.

er der nogen som har andre gode råd end den normale lufte hunden hele tiden smiley ?

ps. jeg gider ikke diskussion, det er mit liv simpelthen for kort til ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renlig hund?
  • #1   26. aug 2011 Altså når du ikke er hjemme i det tidsrum, så er der jo ikke rigtigt noget at gøre ved dét.
    Jeg tror den eneste vej til det, er at rose helt vildt når hun gør det uden for, og ellers så ingenting.
    Det skal nok komme en dag, hun er jo trods alt kun 11 uger (?)


  • #2   26. aug 2011 Tror du skal regne med der vil være nogle uheld. Men gør som du gør allerede nu og ros hende rigtig meget og godbider når hun tisser ude. HVis hun er alene så længe, skal man regne med der vil være nogle uheld til man kommer hjem:O)
    Pøj pøj med det


  • #3   27. aug 2011 hvalpe har en meget lille blære, de kan ikke holde sig i ret lang tid smiley det tager laaaaang tid før han/hun er renlig når du ikke er hjemme i det tidsrum. Det mange timer. smiley

    har du lagt aviser der ? Hvis vi ikke er hjemme i noget tid, ligger vi aviser pågulvet, og så sikkert som amen i kirken m så laver han på dem smiley ! smiler.
    brug en lokal avis, bt, eller lign smiley de lugter åbenbart fantastisk. håber det virker for dig smiley ! det har hjulpet os de dage vi ikke er hjemme hele tiden smiley


  • #4   28. aug 2011 hun tisser ikke på aviserne, hun spiser dem smiley
    men tror bare kun der er the old fashion way , smiley men ellers tak for rådene,


  • #5   29. aug 2011 Din hvalp har det lige som en baby, deres blære kan ikke rumme ret meget før de tisser, så det med at den skal holde sig mens du er i skole, det sker først når den er 7-8 mdr....Og hvis den i de mellemliggende måneder har tisset inden for...Ja så er spørgsmålet om den bliver renlig???

  • #6   30. aug 2011 det kan man da kun håbe, det er ikke mere unormale tider end folk som arbejder hver dag? men det er måske ikke noget du kender til smiley

Kommentér på:
renlig hund?

Annonce