Ikke renlige voksne hunde .. Hvorfor ? {{forumTopicSubject}}
Jaa .. Det blev en lidt spøjs overskrift ..
Jeg har en ven som har 2 hunde , på 2 og 5 år .. Og de er ikke renlige endnu .. Eller jo .. Jeg vil mene at de i princippet er renlige , for de ved at det skal foregå udenfor og det er heller ikke hver dag at de har lavet noget ..
Den ældste hund på 5 år har det med og skide i min ven's klip klap .. :-S Er jeg forkert på det når jeg mener det er en form for dominans ?
Og de begge 2 tisser og skider ovenpå hvor de bor , ikke hver dag .. Men ofte .. De har gjort hovedrent så mange gange , vasket med rodalon osv ..
Men hvad kan man gøre ? Skal man starte forfra med renlighedstræningen eller hva ? Og hva ville i gøre ?
Dumme kommentare frabedes , vi er alle enige om at det er pænt ulækkert ...
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 736
Her (før min tid...) hvis Bamse var alene hjemme i huset og det uanset om det var 15 min eller 3 timer åbnede han døren til loftet gik derop og lagde så ellers en overraskelse. Og gik ned igen. Uden at lukke døren efter sig
Han kom i bryggerset og der har han aldrig gjort det. Men der skal han selvfølgelig også selv ligge og lugte til det.
Tror det var i protest.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.475
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.475
De får kun mad om morgenen så de netop ikke burde have noget så de kunne lave noget om natten ..
Men de skælder dem heller ikke ud når de opdager det , for det ved de godt at det ikke nytter noget .. hehe ..
Men jeg fortæller det videre som i skriver , tak for det
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 85
Og ja, starte helt forfra med renlighedstræningen...
Og så lyder det som de bor i hus.... Der er det jo lidt at de kommer ud og gå og ikke bare får lov at rende rundt i haven og gør sig rene der, også fordi de så vil gøre sig rene der hvor andre hunde har gjort det før.
- Jeg kender flere hvor hundene bare bliver lukket ud og det er jo også dejlig let at man er fri for at skulle ud og gå tur om morgenen og aftenen... Så før de er renlige går det ikke at de bruger haven på den måde.
Ikke renlige voksne hunde .. Hvorfor ?