{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Ikke renlige voksne hunde .. Hvorfor ? {{forumTopicSubject}}

Jaa .. Det blev en lidt spøjs overskrift .. smiley
Jeg har en ven som har 2 hunde , på 2 og 5 år .. Og de er ikke renlige endnu .. Eller jo .. Jeg vil mene at de i princippet er renlige , for de ved at det skal foregå udenfor og det er heller ikke hver dag at de har lavet noget ..

Den ældste hund på 5 år har det med og skide i min ven's klip klap .. :-S Er jeg forkert på det når jeg mener det er en form for dominans ?

Og de begge 2 tisser og skider ovenpå hvor de bor , ikke hver dag .. Men ofte .. De har gjort hovedrent så mange gange , vasket med rodalon osv ..

Men hvad kan man gøre ? Skal man starte forfra med renlighedstræningen eller hva ? Og hva ville i gøre ?

Dumme kommentare frabedes , vi er alle enige om at det er pænt ulækkert ... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke renlige voksne hunde .. Hvorfor ?
  • #1   21. okt 2008 Fjern klipklap'erne smiley

Her (før min tid...) hvis Bamse var alene hjemme i huset og det uanset om det var 15 min eller 3 timer åbnede han døren til loftet gik derop og lagde så ellers en overraskelse. Og gik ned igen. Uden at lukke døren efter sig smiley

Han kom i bryggerset og der har han aldrig gjort det. Men der skal han selvfølgelig også selv ligge og lugte til det.

Tror det var i protest.

• #2   21. okt 2008 Jeg ved ikke om jeg ikke fik forklaret mig godt nok .. Sorry .. Men de gør det nemlig også oppe oven på .. Om natte render de ud i deres stue ovenpå og enten tisser eller skider .. Ikke hver dag .. Og det er selvom de er blevet luftet godt i løbet af dagen ..

• #3   21. okt 2008 Det ik mine hunde .. smiley

De får kun mad om morgenen så de netop ikke burde have noget så de kunne lave noget om natten ..

Men de skælder dem heller ikke ud når de opdager det , for det ved de godt at det ikke nytter noget .. hehe .. smiley

Men jeg fortæller det videre som i skriver , tak for det smiley

• #4   21. okt 2008 tag et smut ned til dyrlægen med dem og lad dem blive undersøgt, hvis de intet fysisk fejler ville jeg påbegynde renlighedstræningen.

• #5   21. okt 2008 Jeg ville nu give dem mad om aftenen ca. 2 timer inden sidste luftetur.... Da de jo er voksne går der noget inden det er igennem systemet og skal ud den anden vej... Og det passer vel så med det kommer ud næste morgen/formiddag .... måske smiley

Og ja, starte helt forfra med renlighedstræningen...

Og så lyder det som de bor i hus.... Der er det jo lidt at de kommer ud og gå og ikke bare får lov at rende rundt i haven og gør sig rene der, også fordi de så vil gøre sig rene der hvor andre hunde har gjort det før.

- Jeg kender flere hvor hundene bare bliver lukket ud og det er jo også dejlig let at man er fri for at skulle ud og gå tur om morgenen og aftenen... Så før de er renlige går det ikke at de bruger haven på den måde.

Kommentér på:
Ikke renlige voksne hunde .. Hvorfor ?

Annonce