{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

hunde forsøgt stjålet {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er lige ude ved de gamle hvor min mor fortæller en ret mærkelig historie.

Et diskotek i byen hvor jeg bor, ejes af et ægtepar som har to westier. De er ganske ofte med når de er på arbejde (de er så i et værelse ovenover diskoteket, og bliver self luftet osv)

Da der ryddes op efter diskoteket er lukket ser kónen et par fyre gå afsted med hendes hunde -hun får den indhentet og få hundene udleveret.
Dette bliver self meddelt til politiet, og de har osse de unge fyre (inkl hunde) på overvågnings-videoen.

Politiet vil ikke sigte de to fyre -de mener ikke det kan bevises at de ville stjæle hundene. De havde nemlig selv sagt at de blot ville lufte dem...

Så husk fremover at låse jeres hunde godt og grundigt inde -for åbenbart er det helt lovligt (ikke engang en bøde får man) at rende ind i fremmede menneskers hjem, og tage hundene med på "luftetur" (selvom det jo næppe er det der virkeligt foregik)

-grotesk ikke?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde forsøgt stjålet
  • #1   25. okt 2008 Det er skisme noget svineri. Jeg er nu ret sikker på, at min hund ik vil lade enhver vade ind i mit hjem, og bare tage ham med.

  • #2   25. okt 2008 Camilla -Reiki ville glad tage imod hvem som helst. Om han ville gå med på tur ved jeg ikke -men jeg tror det.

    Men helt ærligt -selv hvis de knægte nu virkelig bare havde villet gå tur med hundene (hvad ingen vel rigtig kan tro på), så er det da grotesk at det åbenbart er tilladt...


  • #5   25. okt 2008 Dorthe
    hehe self er en forkortelse for selvfølgelig

    Det er da helt hen i vejret at man ikke kan have sin hund gående på den måde uden at være bange for at den skal blive stjålet.
    Da jeg fik Chianti fik jeg også besked på at jeg aldrig måtte lade hende være alene i haven, af risiko for at der var nogen der så sig lun på hende, fordi hun ser sååå sød ud. Men utroligt at folk ikke kan se forskel på dit og mit!!!


  • #6   25. okt 2008 Beagle-bassen -de har ikke påstået der var lavet aftale om at de skulle lufte dem. Knægtene sagde at de ville lufte dem (de kendte ikke ejerne og omvendt)

    -self luftet = selvfølgelig luftet;o) Dvs de bliver taget ud og bliver luftet. De er heller ikke alene i rummet hele natten. Og hundene har det altså godt. De går ikke for lud og koldt vand.

    Og vil det sige at hvis jeg har hund i hundegård eller alene hjemme, så er det da helt ok at nogen "gør en god gerning" ved at lufte den -ikke rigtigt vel.

    Og fremmede mennesker skal da ikke lufte min hund (og i øvrigt -ingen tror på at de fyre, som var voksne mennesker, ville lufte hundene... stjæle er mere det rette ord)


  • #7   25. okt 2008 Og nu er der jo altså videoovervågning på stedet, så det beviser jo altså at lige netop de fyre havde taget hundene. Og de er tilmed taget på fersk gerning af hundenes ejer -hvad mere kan der forlanges som bevis på at de hunde var ved at blive stjålet?

Kommentér på:
hunde forsøgt stjålet

Annonce