547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nico på hare jagt.... :-( Nico på hare jagt.... :-(

Ja, lille nico er jo kommet i adfærds terapi, og efter devisen at en hund man ikke viser tillid, kan ikke få selvtillid, havde vi aftalt at nico skulle prøve at slippes løs..
Stranden var det oplagte mål, der kunne han ikke sådan blive væk, og heller ikk lave ballade, men en eller anden havde glemt at fortælle hr. haremis at vi kom...
Så nico snusede rundt, og blev meget opmærksom, havde fundet et spor, vi blev enige om det nok var en mus, men pludselig sprang en hare op, og så gik den vilde jagt...
Godt nicos kondi ikke er helt i top, for den stakkels hare slap da væk, men sikke en forskrækkelse den har fået...
Og Nico, han kom pænt tilbage da jagten var opgivet..

Og lige for en god ordens skyld, jeg ved godt at han ikke må jagte vildt (havde ikke drømt om harer på stranden) derfor stranden blev valgt..

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nico på hare jagt.... :-(
  • #1   25. okt 2008 hvis der var en jæger der skød min hund ville jeg invalidere ham på en måde så han aldrig ville gå på jagt igen.. (nok lidt groft sagt meeeen)

• #2   25. okt 2008 Nu ved jeg ikke så meget om jagt, men skal de ikke skilte med at der jages i et område....

Har nemlig set et skilt i den lokale skov med det, så kunne man jo godt tro at det var noget man krævede....

• #3   25. okt 2008 min malteser har altså løbet en hare op..........

det var så en lille nuttet harekilling som ikke kunne finde ud af at komme tilbage gennem hegnet igen :O)

• #4   26. okt 2008 Jeg tænkte bare at stranden var et rimeligt sikkert sted, det var nu også dyrlægen der foreslog det, men haren havde måske også tænkt at der ikke var så mange jægere der, og så søgte derned..
    men det endte jo lykkeligt, og er glad for det ikk kun er nico der kan være slem.. smiley

• #5   26. okt 2008 Rico har en gang løbet en harekilling op og så vendt om et par meter fra den. Da blev jeg rørt!! Men han er også noget af en bangebuks.

• #7   26. okt 2008 De jægere jeg kender og går på jagt med kunne for det første ikke finde på at skyde en løs hund med vilje (kommer den i røven af et dyr, kan det selvfølgelig gå galt) og for det andet skyder de ikke på alt. Hvis man bliver inviteret på en jagt og skyder noget der ikke må jages i den givne perode, tror jeg man kan være ret sikker på ikke at blive inviteret igen og desuden er det noget af det mest pinlige man som jæger kan gøre.

Jeg tror nok, at hvis man har noget jagt i statsskov, skal der skiltes, men på privat grund må man selv bestemme.

• #8   26. okt 2008 Gundogs: Jeg er heller ikke sikker på den med skiltningen, men vi gør det på det stykke statsskov vi går på... det kan jo godt være det bare er for at få lidt fred ;o)

Kommentér på:
Nico på hare jagt.... :-(

Annonce