{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

alene hjemme problem igen. {{forumTopicSubject}}

af ren deaperation prøver jeg igen at søge hjælp til min hunds alene hjemme problem. inden jeg tog afsted fra hende i dag var vi ude og lave hvad hun skulle og jeg gik rundt og ordnede nogle ting. prøvede at lukke hende inde i værelset for at se om hun ville lave noget. og ca 5 min efter åbnede jeg og så lå der en lort. og til dagligt når jeg er væk kan hun lave op til 3 lorte og tisse en masse. kan simpelt hen ikke forstå hvorfor hun gør det. hun siger ikke en lyd når hun er selv. kan det være værelset hun ikke er tryk ved. hun har nogle gange haft lejeligheden, uden at skide eller tisse, med nogle af gangene har hun så bidt i ting, og det kan jeg ikke holde ud at skulle gå ind af døren efter en arbejdsdag og tænke hvad er nu ødelagt.
Håber virkelig at der er nogle som har stået i den samme situation eller har nogle rigtig gode råd som jeg kan bruge, det skal lige siges at hun kan godt lide at få meget kontakt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme problem igen.
  • #1   30. okt 2008 Altså Quila er kun 8 måneder, men hun havde også meget med det.
    Nogle hunde bliver først renlige efter 1½ år. Det er dog ikke så tit, men alligevel. Jeg har erfaret, at det har meget med at gøre, hvornår de får mad. Quila får ikke mad efter kl. 18 herhjemme, for ellers så skider hun om natten indenfor. Hun får dog mad om morgenen, men hun kan sagtens holde dig til når jeg kommer hjem. Det er faktisk sjældent hun skider om morgenen. Hun har dog vant 24 timer i døgnet. Husker du stadig at rose din hund når den har gjort det udenfor? Det gør vi stadig, og hun får en klapsalve og en godbid, eller et legetøjdyr vi har med, og så er det ellers tid til at lege og hygge. Det har gjort at Quila næsten allerede nu er renlig =)
    Hvor mange gange om dagen går du med din hund ? Og har den mad stående fremme hele tiden, så den bare kan spise og spise? :o)

• #2   30. okt 2008 Altså Quila har smadret vores seng og så meget andet, men efter hun er begyndt at få et kæmpe tyggeben inden vi går, ( som tager laaang tid at spise ) så har hun bare været optaget over det, og ikke tænkt på at vi ikke er der hos hende. Har du evt. renset efter med rodalon de steder hvor hun har tisset og skidt, for ellers kan hun jo lugte det, og det kan føles trygt for hende.

• #3   30. okt 2008 Du kan ringe til Etologisk Institut og snakke med dem omkring alene hjemme problemer.. Det er gratis at ringe og det kan aldrig skade..
    (link fjernet)

Håber de kan hjælpe

• #4   30. okt 2008 problemet er at jeg kan ikke lukke dele af lejeligheden af. ville gerne ha hun bare kunne være i stuen da det også er der hoved døren er, men så er der adgang til spise stue og køkken. der er kun 2 væresler som kan lukkes af untagen det hun selv har.

Ang rodalon, ja har jeg prøvet mange gange, er gulvmand heldigvis da hun har ødelagt 5 gulve. så nu er der blevet limet linolium på som hun ikke kan grave op. men det skal også snart skiftes da det er tisset i stykker, kan gøre rent der inde hver dag jeg kommer hjem, skal lige siges hun er noget slukøret når man beder hende at gå ind på værelset.
    Men kan bare ikke se hvor hun ellers skulle opholde sig. står og vægter mellem at ha en ødelagt lejelighed eller gøre rent hver dag. så ved man jo godt hvad man vælger. er bare ved at miste besindelsen over det hele tiden.

Kommentér på:
alene hjemme problem igen.

Annonce