{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

hjælp! Angriber gule hunde :( {{forumTopicSubject}}

Min dejlige Berner sennenhund, har på det sidste fået den ide, at hun ikk kan li gule hunde, især racer som schæfer, golden retriever og gule labradore kan hun overhoved ikk klare synet a!
Hun bliver sur, vister tænder og rejser sine børster, og der hersker ingen tvivl og at hvis jeg ikk holder godt fast i hende så angriber hun dem!
Iforvejen er hun ikk særlig glad for andre hund, alt der er større end en, gravhund knurre hun a!
Men lige præsis gule hunde, kan hun bare ikk klare.
Ved virkelig ikk hvorfor hun er blevet sån, da hun var hvalp og gik til træning var der ingen ting, hun legede gladligt med alt og alle, men nu bider hun de andre hunde hvis de kommer for tæt på. kun helt små hunde og hvalpe er hun ligeglade med...
Håber virkelig der er nogen som kan komme med en forklaring eller et godt råd, til hvad jeg kan gøre....!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp! Angriber gule hunde :(
  • #1   1. nov 2008 Princess er noget så angst for Schæfere, har ikke den fjerneste ide om hvorfor,da der aldrig har været noget med dem... Men mon ikke din pige har haft en dårlig oplevelse med de gule hunde? Princess er ikek helt tryk overfor gule hunde, men det er fordi hun er blevet bidt af en løs en...

  • #2   1. nov 2008 hun har aldrig haft en dårlig oplevelse med gule hunde, ( hun er aldrig blevet angrabet a andre hunde) så det er ikk derfor. Hun er heller ikk i løbetid, og er altid hurtig til at tage hende i snor, når jeg ser andre hunde, og når hun begynder at skabe sig, siger jeg "NEJ" og skynder mig at aflede hendes opmærksomhed med noget andet, fx: ber hende om "sit", sætter i løb eller på anden måde får hende til at tænke på noget andet... er det forkert?

Kommentér på:
hjælp! Angriber gule hunde :(

Annonce