{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

lhasa klippet {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået klippet min lhasa helt i bund ,da jeg havde svært ved ,at få hende i bund, hun er bare så glad ,men problemet er, at mine andre hunde tror hun er ny hund og prøver at sætte hende på plads i rang orden, men liva fatter ikke en meter af det, for hun syntes bare det er skønt, lille dolle som er en chi er skide bange for hende ,troede altså hunde kendte hinanden på lugten, men nej det må være udseende de kender hinanden på

kh sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lhasa klippet
  • #1   1. nov 2008 ja den stakkels hund '' smil'' de forandrer sig utroligt meget, jeg har klippet flere af slagsen, men jeg klipper dem med lidt bukser,m.m. syns det er synd at skalpere dem, men det vokser jo ud igen, har du prøvet at bruge en rollerkam, ?jeg ved ikke om det er stavet rigtigt.

• #2   1. nov 2008 Hejsa,hvad er det for en kam du mener,Evi?Har nemlig en Schapendoes og hendes pels filtre meget,især nu hvor det regner meget og er vådt af frost.Det næsten umuligt at undgå filtertotter,for reder jeg hende bliver det fe hår som filtre endnu mere.Hvad slags børster og kamme skal jeg bruge?

• #4   2. nov 2008 Hun var super filteret ,da min højre arm er lammet og min venstre er blevet meget dårlig og det er jo ikke altid, at familien gider og har tid til, at hjælpe mig, hun er lige blevet 1 år og de sidste par mdr fra sommeren er hendes pels eksploderet helt vildt ,hun var ikke så filtreret i yderkanten men helt nede i bunden, det er så godt for hende og hun er helt oppe og køre af glæde, det så lidt sjovt udat hun ikkeselv kunne finde ud af hendes pels var væk, mine hunde er begyndt at acceptere hinanden igen dejligt , dolle var virkelig skide bange for hende . kh sanne

Kommentér på:
lhasa klippet

Annonce