{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Mærkede liv i maven {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har mærket på vores tæves mave her til aften, og jo om jeg ikke mærkede aktivitet. Og der er også mælk i hendes bryster, Gad vide hvornår det bliver.
Termin er fredag den 28 (63dage) med mindre de har hængt samme før, som vi ikke opdagede.... Er helt spændt lige nu...
Virkelig helt uplanlagt da vi selv har en søn på 2, og fødte vores datter for 1mdr siden... men ihh hvor er det altså spændene, når nu det ikke kunne være anderledes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkede liv i maven
  • #1   19. nov 2008 du skal regne med at hun kan føde fra den 57 dag efter første parring. for de 63 dage er fra ægløsningen, og det ved du jo ikke hvornår var.

så vær klar fra dag 57.

vi mærker liv ca 14 dage før tæven nedkommer, det svare jo også nogenlunde til hvad du mærker, Katrine

en uge inden det kan man dog være heldig at mærke en rullen eller boblen, men så skal tæve ligge stille og slappe af

• #2   19. nov 2008 Connie J... Det var rullen jeg mærkede... og hun lagde også helt stille og slappede af:) Nu må vi se hvornår de vil ud til verden, men vi glæder os i hvert fald også bare til at se hvordan de ser ud? Altid spændene med kryds... men det er også vores første kuld hvalpe ever!

• #3   19. nov 2008 Jeg er lidt nysgerrig...... hvad er det for nogle blandinger du får....er det mellem din Cavalier og den sorte " lab " i din profil..... eller ?...:O)

Kommentér på:
Mærkede liv i maven

Annonce