{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Årh alle de hvalpe ! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal virkelig bide tænderne sammen og beherske mig selv, når jeg engang imellem kommer til at klikke ind på én af de markedsannoncer, man ser ude i siden, med hvalpe til salg... Uha uha uha... Jeg ønsker mig så brændende en hvalp, men har besluttet med mig selv og den bedre halvdel, at tidspunktet ikke er det rigtige, hverken for os eller Jackson. Men for dælen... Jeg har lige set den smukkeste, lille hvalp... ÅRH !

Ville lige dele mine tanker med Jer, i håb om at jeg ikke er den eneste med disse frygtelige og forførende tanker...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh alle de hvalpe !
  • #1   19. nov 2008 Kender det :o)
    Meeen kan godt vente til det nye år hehe.


  • #3   19. nov 2008 Ååååh, hvor jeg kender det.. smiley

  • #4   19. nov 2008 Nej du er ikke den eneste.. og iiiih hvor ville jeg dog bare godt have et andet sted at bo lige nu, så jeg kunne får nr 2

  • #5   19. nov 2008 det er nu ikke fordi jeg er hvalpeskruk at jeg siger ååårrhhhh når jeg kigger i markedet :o(

    synes det er tydeligt at se at der er flere hvalpe til salg pt end der er købere...og folk bliver bare VED med at lave kuld........hvorfor H* sørger man ikke for at have købere til et kuld hvalpe før man beslutter sig for at lave et kuld på sin tæve....jeg er sku ligeglad med om det er tavlehvalpe eller blandinger....sorg dog for at sikre hvalpene en god start!

    sorry..surt opstød :o)


  • #7   19. nov 2008 Godt at høre at jeg ikke er den eneste... Jeg har lige ringet til kæresten og min mor, for at høre alle de trælse argumenter for, hvorfor jeg ikke skal køre ned og hente den hvalp lige nu... Puha den var tæt på... Jeg er et meget svagt menneske, når det kommer til sådan noget. Det er frygteligt.

    Jeanette: Jeg vil også rigtig gerne finde noget større at bo i, så jeg kan få en hund mere smiley


  • #8   19. nov 2008 Nej det er så en helt anden diskussion...
    Men jeg må vist kaldes hvalpeskruk - så det basker!


  • #9   19. nov 2008 Jep, kan følge dig (0: Men lige pt. er vores hus fyldt op, hehe


  • #10   19. nov 2008 Det er sjovt med de hvalpe der. Jeg synes selvfølgelig at hvalpe er helt fantastisk søde.... men hvis det er min egen, glæder jeg mig bare til den bliver voksen.
    Selvfølgelig nyder jeg da hvalpetiden, men jeg kan nu bedst lide voksen-tiden smiley


  • #11   19. nov 2008 Skal have hvalp til foråret og glæder mig, men vil gerne lige flytte så det må gerne vente bare lidt intil jeg så har fået nyt sted at bo, så tror jeg heller ikke at jeg kan vente!

  • #12   19. nov 2008 Brak's skrev:

    "det er nu ikke fordi jeg er hvalpeskruk at jeg siger ååårrhhhh når jeg kigger i markedet :o(

    synes det er tydeligt at se at der er flere hvalpe til salg pt end der er købere...og folk bliver bare VED med at lave kuld........hvorfor H* sørger man ikke for at have købere til et kuld hvalpe før man beslutter sig for at lave et kuld på sin tæve....jeg er sku ligeglad med om det er tavlehvalpe eller blandinger....sorg dog for at sikre hvalpene en god start!

    sorry..surt opstød :o)"

    Det har jeg siddet og tænkt meget på de sidste par uger..


  • #13   19. nov 2008 Malene: Jeg kan godt følge dig smiley

  • #15   19. nov 2008 helle og braks,,det er altså ret svært,,jeg havde fks 8 kunder på hånden til malteser hvalpe,,har kun 2 som jeg ikke er 100 på nu ...så jep jeg prøvet at undersøge men folk nået at finde andet sted inden mine kom til verden...så det er ikke altid ligetil

  • #17   19. nov 2008 Svend*

    i det mindste har du haft købere til kuldet og har lavet det i god tro...at nogle springer fra, kan du så takke dem for da jeg slet ikke mener det er seriøst at gå efter den første hvalp man støder på.

    men før man i det hele taget laver et kuld hvalpe må man altså lige tage pulsen på markedet...er der i det hele taget behov for flere hvalpe af den race man selv holder..eller evt blandinger?? -det kan man godt se med det blotte øje uden at skulle tælle køberne på to hænder først.

    jeg synes simpelthen der har været en glorificering af hundeavl i det seneste år's tid.....og det har givet en bølge af "min hun vil være mor/far" kuld, som var ganske unødvendige.....ingen hund har et behov for at videregive sine gener.


  • #18   20. nov 2008 Det er nu ikke for at få noget større.. Vi må bare kun have en hund, hvor jeg bor nu

Kommentér på:
Årh alle de hvalpe !

Annonce