Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-sprøjte til hunde..
  • #1   21. nov 2008 Kun dårlige........

Både med egen hund og de andre jeg kender personligt der har prøvet det

• #2   21. nov 2008 Ja Min gamle tæve fik P Sprøjter og fik kræft . P.sprøjter øger kræftrisikoen. Aldrig mere p.sprøjter her i huset

• #3   21. nov 2008 hvorfor ikke bare sterilisere? Eller holde hundene adskilte mens tæven er i løb...

En p sprøjte øger risikoen for kræft i meget stor grad

• #4   21. nov 2008 Jeg kan ikke komme på én god ting ved p-sprøjter og jeg kender mange dyrlæger, der ikke vil give dem.

Der er mange bivirkninger. De hyppigste og de værste er kræft og livmoderbetændelse.

Jeg skal have en MEGET god grund fra en ejer, før jeg vil injicere den slags (kan ikke lige finde på, hvad grunden skulle være...).

• #5   21. nov 2008 ok.. tak for jeres svar... jeg har taget mit valg.. : ) NUL p-sprøjter til min vovse...

• #6   21. nov 2008 hvad er det for noget lunkent fis i lukker ud herinde undskyld jeg spørger, hvis i henvender jer til en dyrlæge der bare ved en lille smule om hvad de snakker om så vil de fortælle jer at op til 2 år er der stort set ingen risiko ved p-sprøjte, men derimod efter det andet år på sprøjte er der større risiko for kræft. og jo længere tid man bliver ved jo højere risiko...

• #7   21. nov 2008 Kim S: Det passer ikke. P-sprøjter er ALTID en stor risiko. Man kan give den en enkelt løbetid, men det må frarådes.

Og jeg ved, hvad jeg snakker om. Fordelen ved at være nyuddannet er, at man er inde i den slags og ikke bare kører på med det man har gjort de sidste 25 år.

• #8   21. nov 2008 jeg snakkede med dyrlægen for nyligt netop ang P-sprøjten, da vi overvejede at give vores hund det. vi ville netop ikke sterilisere hende da vi måske gerne vil have hvalpe på hende senere. MEN som dyrlægen så fortæller mig, så er det ikke så nemt at få hvalpe på en hund der har fået p-sprøjte. noget med at de ikke altid kommer tilbage til normal løbetid.
    så ja, man kan jo lige så godt sterilisere dem først som sidst og så undgå chancen for kræft og andre sygdomme.

• #9   21. nov 2008 Ja det lyder så heller ikke til at p-sprøjte er blevet bedre med tiden, for min dejlige familie hund jeg er opvokset med og som altid sov inde ved mig, fik p-sprøjter og da hun var godt 10¨år gammel, var der store knuder hele vejen hen over maven, til sidst kunne hun næsten ikke rejse sig fra sin kurv og måtte aflives hjemme..... Noget jeg aldrig har glemt, så sådan noget gift ville jeg ALDRIG give nogen af mine hunde.

• #11   23. nov 2008 Hvornår gør man det så ved hanhunden???
    Har godt nok hørt meget forskelligt ang. aldren, så hvor gammel skal hanhunden være?

• #12   23. nov 2008 Altså hvis han går med andre tæver og hanner og man INGEN chance vil tage???

• #14   23. nov 2008 Kender ikke bivirkninger med hanhunde men ville ikke turde prøve og med tæver har jeg både set og hørt om bivirkningerne og her i huset bliver de aldrig brugt mere. Min tæve blev kun 6 år før vi måtte sige farvel og fik kun sprøjter i de sidste par år pga div konkurancer

Kommentér på:
P-sprøjte til hunde..

Annonce