Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at klappe tænder
  • #1   11. dec 2008 mine forældres gamle hund gjrode det når der var hunhunde i løbetid:-D

• #2   11. dec 2008 Louie klapper tænder når der er noget som smager eller lugter godt. F.eks ved tæver i løb eller når han slikker en I næsen...

• #3   11. dec 2008 Der kan være flere årsager afhængigt af situationen, mens det ses ofte som en pacifiserende adfærd dvs. at hunden enten prøver at dæmpe en evt. aggression hos et andet individ eller at hunden prøver at fortælle f.eks. en hvalp, at den ikke vil gøre den noget.

• #4   11. dec 2008 Min gamle vovse Oda har på det seneste udviklet en fantastisk evne til at klapre med bisseren. Det starter altid kort tid efter at vi har sat os til bords til et måltid :0) Straks efter starter klapperiet - man kan absolut ikke se det - kan kun høre det, - det varede faktisk et stykke tid førend at vi fandt ud af at denne besynderlige lyd kom fra Odas mund :0)
    Oda kan også klapre når en af vores andre tæver er i løbetid, - men det er en klapren som kan ses med det blotte øje.....Denne her spise-tids-klapren - er helt usynlig - og hun har udviklet evnen her for nylig i en alder af 11 år.

• #5   11. dec 2008 Tyson klapre tit og meget med bisserne når vi går tur ... det ser nærmest ud til han smager på luften ... hvilket han jo sådan set også gør. Er Stiff i løber er det helt tosset ... så smækker bisserne uden ende næsten. Ganske naturligt og intet klamt i det.

Steen A. J
    Generelt træk ved mange ejere af husdyr ... af den ene eller anden slags ... at overføre menneskelige træk eller omvendt for den sags skyld til mangt og meget af det de gør og stemple det som værende klamt, vammelt eller ulækkert.

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #6   30. okt 2013 Min Sofus klaprede tænder da han mødt en lille hvalp, så det giver jo helt mening.

Kommentér på:
at klappe tænder

Annonce