463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hundesprog: Piver ved møde med tæver? Hundesprog: Piver ved møde med tæver?

Hej allesammen.

Ja, hvad betyder det egentligt, når Zuco piver lidt eller nærmere snøfter når han snuser til hunhunde og samtidig står helt stille? Som regel kan han sammen med de hunhunde, hvor han gør dette overfor. Det skal lige siges at han ikke kan med hanhunde og dominerende hunhunde og at han er kastreret. Det er den samme lave snøften/piven som når jeg er lidt for længe om at få snor på ham, når vi skal ud og gå tur. Er det en opfordring til leg eller et udtryk for at han er usikker? Som regel står han helt stille når han gør det uden at have øjenkontakt med hunhunden og så laver han "sphinxen" umiddelbart efter.

Hvad tror I det betyder?

Mvh. Sonja og Zuco

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesprog: Piver ved møde med tæver?
Kommentér på:
Hundesprog: Piver ved møde med tæver?

Annonce