{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chihuahua og renlighed
  • #1   18. dec 2008 vil det sige at de ikke kan holde sig i ca 8 timer,som en normal arbejds dag?

• #2   18. dec 2008 okay,tak:)

• #3   18. dec 2008 min chihuahua har jeg katte bakke trænet, og det fungere udemærket. Bakken står på wcet og hun benytter den som en kat uden problemer. Men hun får sine daglige lufte ture afligevel, og hun kan også ude. Når jeg er på besøg hos andre ligger jeg en avis på wcet for en sikker heds skyld og den benytter hun da os hvis hun ik har fået tisset på sin gå tur.

• #4   18. dec 2008 Men jeg vil ikke anbefale det med mindre du har fri hver dag de næste mange måneder, ellers får du den ikke katte bakke trænet. Det tog mig lidt over ½ år at få duddi katte bakke trænet, men jeg gik også hjemme hver dag i den periode så jeg havde tid nok. Men jeg tror at jeg har været heldig at det har kunne lykkes mig at få hende bakke trænet og på samme tid kan hun som en alm hund tisse når vi går ture.

• #5   18. dec 2008 Ceteris Paribus- Cleo the VID - Very Important Dog . > Ja det fungere ret godt når først de har lært det må man sige, men det holder også hårdt at lære dem det syntes jeg. Duddi tisser dog fra tid til anden ved siden af bakken men det er ude på wcet og ovre ved resten så jeg skælder hende ikke ud, fordi hun bruger faktis bakken numsen kommer bare ikke altid inden for smiley Duddi har en åben meget stor kattebakke, det er entenlig ikke en kattebakke men en eller anden slags bakke med en go kant og go størrelse, fungere lige som det skal smiley

• #6   18. dec 2008 Jeg hørte da jeg fik min Chinese Crested at de ikke rigtig kunne blive renlige, specielt ikke om vinteren, så jeg blev meget nervøs. Men med en masse træning, træning og atter træning har jeg nu en hund som i en alder af 10 mrd er total renlig. Og han holder sig både hele natten og en lang arbejdsdag på 8-9 timer.

Han tisser ude i både frostvejr (selvom han brokker sig) og regn - ingen problemer.

Men det er hårdt arbejde - jeg var ved at give op flere gange.

• #7   18. dec 2008 Chiki, blev renlig på ganske få dage, da jeg fik ham 9-10uger gammel, han havde dog også det "problem" med at tro at når bare forbenene var på avisen så ku man bare besørge ;o), men han kunne holde sig i ihvetfald 7-8 timer fra han var 4mdr., nu kan han holde sig MEGET længere hvis vejret er dårligt, eller hvis han ikke mener at det er tid til at stå op ;o) og han bliver 1år her d.20 december.
    "Gosh det er om 2 dage..*Ggg* Som tiden dog flyver, når man ser tilbage".
    Jeg ved så ikke om det er pga. han så hvordan mine 2 piger gjorde når de sku besørge, men det har nok hjulpet en stor del. Men det viste da at det ikke havde noget med "race" at gøre, ang. det med at kunne holde sig.

• #8   18. dec 2008 Jeg har 4 chièr de er hjemme min 8 timer hver dag , de bliver luftet inden jeg tager afsted, og de kan sagtens holde sig , det er jo ca. det samme som en nat tager, der kan de jo også holde sig ;o)

• #9   18. dec 2008 måske sværer hvis det er en han?

• #10   18. dec 2008 tusind tak for de mange svar

• #11   18. dec 2008 ikke flere gode råd???hjælp mig nu

Kommentér på:
chihuahua og renlighed

Annonce