Renlighed hos chihuahua {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en lille chihuahua hvalp på tre en halv måned, som jeg forsøger at gøre renlig. Jeg er ude med den hver gang den har spist, sovet og leget og roser den til skyerne, når den besørger udenfor. Hvis der sker uheld indenfor, og det gør der tit, skynder jeg mig at sige NEJ og løfter den udenfor, hvis jeg tager den i "gerningsøjeblikket". Men det er som om den slet ikke reagerer på det, og nærmest bare tror vi skal lege. Den kan også komme direkte udefra, og så tisse mm. på gulvet, når den kommer ind.
Har I nogle forslag til, hvad jeg kan gøre anderledes, for vil selvfølgelig gerne have den renlig. Har omvendt også hørt, at netop en chihuahua kan være lidt længere om at forstå budskabet.
På forhånd tak.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 6 Emner: 2 Svar: 48
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 173
Min chi. på et år er renlig..
Den er ikke så gammel endnu, så tror bare du skal være tålmodig, for vil mene du gør det rigtige..
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
nov 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
Nej den er helt rask og frisk.
Jeg forventer heller ik den skal være helt renlig på nuværende tidspunkt, ville blot høre, om der var nogen der havde nogle bedre forslag, end dem jeg bruger nu:)
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 691
Min blev hurtigt renlig, jeg mener du gør det rigtige, men sørg for der ikke går mere end en time i mellem
Gør du rent med rodalon hver gang?
Hvor tit går du tur med hunden, frem for eks bare i haven??
Renlighed hos chihuahua