{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighed.
  • #1   1. nov 2009 Havde det ikke været bedre og få en kat istedet?

• #3   1. nov 2009 Hvorfor vil du lære hvalpen det?

• #4   1. nov 2009 Hvorfor kattebakke ? eller er det din dovenskab der slår igennem

• #5   1. nov 2009 Jeg skriver jo får at høre om nogle har erfaringer med dette.dermed ikke sagt at jeg vil lære ham det....!. og Nej ikke dovenskab, han er ude hver time..

• #6   1. nov 2009 Underlig ting at høre efter, hvis det ikke er fordi du havde tænkt dig selv at lære ham det !

• #7   1. nov 2009 Hvorfor er det en underlig ting at høre om?? Nu ligger det sådan at jeg har snakket med mange omkring dette enme, og sidder netop og diksutere det, også ville vi høre nogle andres meninger.
    Jeg bad ikke om negative kommentar..!

• #8   1. nov 2009 Hvis du ikk selv kan se det er underligt og strider imod hunden natur at "træde af" i en kasse, så er der virkelig noget galt...

Om du har bedt om negative kommentarer eller ej, er jeg da sådan set ligeglad med. Det er et forum hvor ALLE må komme med deres mening og med et emne som dette, kan du kun forvente det

• #9   1. nov 2009 Men hvorfor skal du komme med dine DUMME! kommentar, det har intet med mit emne at gøre .. jeg spørger om nogen har erfaring med om den kan gå på bakke .. hvilket du tydeligvis ikke har .. du har ikke engang oprettet en hund her inde ..!
    Så vær venlig at efterlade dine dumme! bemærkninger hjemme hos dig selv TAK!

• #10   1. nov 2009 Jeg kunne forestille mig det nemt kunne give problemer , da hunden jo så ike lære at holde sig eller sige til når den skal ud. Jeg ville end ikke forsøge det da renlighed kan være svært og lære hunden som voksen.
    Og det er ikke rart og have en urenlig hund.

• kamilla j
    kamilla j Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 10
    #11   10. nov 2009 Hej ..
    Jeg er ny herinde, og kender ikke meget til siden..
    Men det var da ufatteligt at høre folks negative kommentar, hvorfor såå ikk lade være at svare ?
    folk bestemmer selv hvad der er bedst til netop deres hund og familie..
    Har hørt om flere, som gør dette..
    Det fungerer for dem, og så skal andre folk da ikke tale grimt om det, folk har forskellige meninger...

bare min mening smiley

Kommentér på:
Renlighed.

Annonce