704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

få en hund til??? få en hund til???

Nu flytter vi nærmere familien og derfor kan det godt lade sig gøre at få en hund til. men det er mest for kimmies skyld, da hun kommer til at være alene hjemme 4 gange om ugen.. er det dumt at få en hund til? jeg tænkte på at de måske kunne hygge sig sammen, så hun ikke var alt for ensom.??
eller hvad syns i? det er mest forkimmies skyld..
og selvf vil vi da gerne have en til. men hvordan reagere hunde, hvis der pludselig kommer en til???

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  få en hund til???
  • #2   18. dec 2008 vi er klar til det, men spørgsmålet er hvordan hun vil reagere og om det vil være godt for hende

• #3   18. dec 2008 kimmie er heller ikke så vild med at lege med andre. hun har dog kun leget med en. og det har været en han.
    men en lille ny pige af samme race har vi tænkt på..
    synsbare jeg har hørt engang at det skulle være sundt hvis de var to???

• #4   18. dec 2008 Selskab er altid sundt for hunden, men bare I har tiden til at passe den lille nye (;

• #5   18. dec 2008 Mine hunde kunne hvertfald aldrig drømme om at være alene uden den anden. Mener det sundt at de har selvskab af en anden hund men det skal jo også være fordi i rigtig gerne selv vil have en og ikke mest for kimmies skyld

• #6   18. dec 2008 Da vi havde Laika fik vi Bella delvist for vores egen og Laikas skyld. Bella blev budt velkommen med et hak i snuden (eller et forsøg på det) og en kold skulder, men efter nogle dage begyndte Laika at tø lidt op, og til sidst kunne de endda lege sammen. Det samme skete med Bella og Molly, og nu har Molly fået Bellas indre hvalp til at dukke op igen :O) Så hvis I er klar på en hund nr.2, så lyder det som en god idé. De kan virkelig få glæde af hinanden, men I skal også være opmærksom på om jeres hund har nogle større unoder der skal gøres bugt med først, da hvalpen sandsynligvis vil påtage sig disse også smiley

• #7   18. dec 2008 Det er da helt ikkert en god ide med en hund mere hvis man er indstillet på det ekstra arbejde der bliver. menhunde er jo flokdyr, så jeg kan da kun se det positive i det.
    Jeg kan da se hvor meget mere gang i Chilli der er blevet efter hun har fået hvalpe, som er 17 uger nu.

• #8   18. dec 2008 er der nogen der har nogen oplevelser hvor de ikke kunne enes. er såp bange for at skaffe mig en til og de så ikke kan enes,, ville jo være synd. hvordan finder man ud af det

• #9   18. dec 2008 JA det er jo svært og ikke til at vide..... snak med en adfærdskonsulent og få nogle råd

• #10   19. dec 2008 Vil sige at der ikke er noget galt i at få en hund mere. Du skal bare huske at give kimmie samme opmærksomhed som altid og så vil jeg forslå at de bliver luftet hver for sig, det giver dem noget alene tid med jer.

• #11   19. dec 2008 Har jeres hund problemer med og være ene siden du vil anskaffe en mere. For så er det en meget dårlig ide. Hvis den ikke har problemer med og være ene skal i førts og fremmest tænke på hvad i gerne vil have en mere for jeres egen skyld og ikke for hundens.Det koster tid og penge med en eks. hund. Ellers kan jeg kun skrive at vi aldrig har haft problemer med at få en ny hvalp i huset selv med 3 andre hunde. Men pas på med og anskaffe en voksen det kan jo være at de ikke kan enes.

• #12   19. dec 2008 Hej sommerfugl....
    Var lige inde på din profil, men den er jo tom, hvorfor det????

Kommentér på:
få en hund til???

Annonce