{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

få en hund slettet... {{forumTopicSubject}}

Jeg fik på et tidspunkt at vide i en anden debat at hvis brugerne har mistanke til en hund der er oprettet, men som ikke burde være oprettet af forskellige grunde,at så kunne man som bruger stemme den ud og skrive en grund, og når fem personer havde stemt på den kunne HA se det og tage stilling til om den skal slettes...

Jeg kan bare ikke lige se hvordan man stemmer en hund ud, kun en bruger ? Nogen der kan hjælpe ?

(har ikke nogen bestemt hund jeg gerne vil have slettet, men har den sidste tid set nogen få stemt deres hund ind som labrador blanding og når folk spørger ind til andre racer har ejeren selv en mistanke om at der er Amstaff i dem, har oplevet dette to gange nu)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  få en hund slettet...
  • #1   15. sep 2011 Sådan forstod jeg det også... men kan ikke finde nogen steder hvor man skal trykke inde på den hund der er oprettet ?

  • #2   15. sep 2011 okay, og så skriver man bare hundens navn? nogen har jo flere hunde oprettet hvor det bare er den ene der burde slettes og ikke brugeren eller de andre hunde ?

    Undskyld hvis jeg er lidt "tungnem" men det er om at have helt styr på reglerne herinde så man ikke træder nogen over tæerne smiley


  • #3   15. sep 2011 Hvis nu feks min hund Taco blev slettet ved en fejl ( af en HA ) fordi han er listehund, men oprettet længe før loven, og man opdager at det ikke var rigtigt at han skulle slettes ( Det skal jeg nok sørge for HA'eren opdager *GG*)..
    Kan jeg så få ham oprettet igen ?


Kommentér på:
få en hund slettet...

Annonce