14.684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

min hund lugter. min hund lugter.

hejsa jeg her en amstaff (tæve) som en gang i mellem lugter (virkelig meget) af fisk ud af bagdelen. kan det være blærebetændelse??? eller er der andre der har en idè. jeg kører til dyrelæge med hende i morgen, med ville gerne høre om nogle har prøvet det samme?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund lugter.
  • #1   21. dec 2008 Undskyld, men hvorfor lugter du til din hunds røv?

• #2   21. dec 2008 måske tror jeg det er analkirtlerne. det kan være de ikke bliver helt tømte, når hun laver stort.

det er en god ide at få dyrlægen til at klemme dem ud.

• #3   21. dec 2008 Det er garanteret hendes analkirtler. Du må bare håbe på, at der ikke er betændelse dem.
    Slikker hun sig meget dernede? Og kan du eventuelt se om der kommer noget væske ud omme bag i? Det behøver ikke at komme ud at selve endetarmen. Det kan nemlig laver nogle fisteludgange.

• #4   21. dec 2008 * Krigsministeren *: hvis man kan lugte noget unormalt finder man vel ud af hvor lugten kommer fra.. Det er da ikke ualindeligt... Kigger du aldrig på din hund OVERALT for at se om der er noget unormalt...?

• #5   21. dec 2008 det er anal kirtlerne. Xena har det ogdå. MEGET SJÆLDENT. heldigvis. men det stinker så det ikk er til at beskrive. Men det ik noget farligt.

• #6   21. dec 2008 Som Michelle skriver, hvis der var noget galt med min hund ville jeg da også finde ud af, hvor det kommer fra. Så kan da ikke se noget galt i man finder ud af det kommer fra bagdelen af.

Held og lykke med det ellers, god idé med dyrlægen.

• #7   21. dec 2008 jeg tror altså ikk det er røven der lugter med fissen.... hun slikker sig meget der nede...

• #8   21. dec 2008 kommer der noget snask ud ?
    har hun feber eller drikker meget?

det kan være livmoderbetændelse og så skal i være opmærksomme på hun ikke får det dårligt. rigtig god ide med dyrlægen

• #9   21. dec 2008 Hvis min hund lugtede af fisk ud af røven ville jeg ikke lugte til den. Men hvis han derimod viste tegn på at det gjorde ondt var det en anden sag.

Hvis det var anal kirtlerne ville den jo også vise tegn på ømhed eller gnubbe røven mod gulvtæppe eller andet.

Men fedt at der sidder så mange dyrlæger herinde på HG, som straks kan fortælle at det helt bestemt er anal kirtlerne! Sørme betryggende.......

• #10   21. dec 2008 Han spurgte om nogen havde oplevet det samme - det fortæller folk så. Han skal jo til dyrlægen med hunden imorgen, det har da ikke noget at gøre med, at folk spiller dyrlæge. Tror egentlig bare folk forsøger at hjælpe.

• #11   21. dec 2008 tak til stine k...

• #13   21. dec 2008 analkirtel sekret lugter rigtigt nok af fisk. Tezza spredte al sit, da hun skulle ha den lede nye kennelhoste vacc. i næsen.

Kommentér på:
min hund lugter.

Annonce