{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

At jagte en måge, til man brækker sig. {{forumTopicSubject}}

Det er livet for en pekingeser. Vi er på ferie på fanø og går hver dag langs de helt vidunderlige strande der er her over og rødderne nyder det bare så meget. Idag har pingeling jagtet måger så han blev så forpustet at han til sidst måtte stoppe op og brække sig. Og der bliver gravet huller, og rullet i sand. Og dyppet poter i vandkanten... Livet er herligt når man er feriehund. Glæder mig så meget til at komme hjem og ligge billederne ind... Hvor har i været henne med jeres hunde i dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At jagte en måge, til man brækker sig.
  • #1   31. dec 2008 Vi har været herude idag:

http://www.hedeland.dk/

Desværre en KÆMPE skuffelse for Lotus......... Der var for meget is på vandet til at hun kunne komme ud og svømme!!! Uanset HVOR på søerne hun forsøgte, kunne hun ikke bryde isen og komme i.....Staakkels Lotus......*GGGGGGG*

• #2   31. dec 2008 Det lyder godt nok også hyggeligt:-)

Luna og jeg har været i den lokale skov i dag. Da jeg vra på tur med Susanne og Pixie d. 26. december fandt jeg en ny sti, så den gik vi af igen i dag.. VI var væk i 2 timer..

Luna er lidt stiv i kadaveret i disse dage, så det var i laangsomt tempo hjem.. Hun får en lille runde igen, når folk sidder og spiser.. og så holder hun sig fint til fyrværkeriet er overstået ved 1-2 tiden

• #3   31. dec 2008 Det lyder som om der er blevet hygget igennem på stranden *GG*
    Jeg har været ude at gå en laaang tur med Victor, og han fik lov til at drøne rundt på marken:-) Da vi kom hjem kom der en lyd fra noget fyrværkeri, så nu ligger han henne i hjørnet og gemmer sig..

• #4   31. dec 2008 jeg ka godt genkende det der 'pingeling', hehe, selvom pixel kun har halvdelen - men hvis man tænker at salige er de enfoldige, så er pixel ihvertfald ualmindeligt salig *G*

• #5   31. dec 2008 Hvor har i hygget med hundene idag smiley

Fie og jeg har været ude og gå 2 timer i skoven, der var medbragt en masse pølsestykker, så hun har finkæmmet forskellige stykker af skoven idag *GG*

• #6   31. dec 2008 Hahaha...herligt. Det er et rigtigt hundeliv.

Min Tervueren brækkede sig af ren ophidselse den første gang hun køer. Uheldigvis var det mens hun sad i bilen.

• #7   31. dec 2008 Pingeling har hjembragt en halv sandkasse. Så han har lige været i bad for fået vasket alt sandet ud. Nu ligger han i hans dejlige bløde kurv med alle fire stænger op i luften og snorker... Og monty og akoya har rullet sig sammen oven i hinanden og snorker også. Så en lille tissetur toner maden også kan de vist godt klare sig til det værste skyderi er over. Men tvivler nu på det bliver så vildt her over..

• #8   31. dec 2008 Cassius har ligget på gulvet og på sengen og set på, at vi har tøffet rundt og ryddet op, gjort lidt rent.

Og nu er han i bilen, hvor det meste af hans nytårsaften kommer til at gå..

Her er det slemt at være hund ;o)

• #9   31. dec 2008 Njah CH, jeg er sikker på at Cassius har det ganske udemærket :o)

• #10   31. dec 2008 He he lyder til at ha været en rigtig lækker tur...
    Vi har været nede og træne, i omkring 1 time, men der var simpelthen for koldt, til at man kunne holde godbidderne.. he he...
    Og så tager vi en tur til med træning inden vi ska hjem til mine svigerforældre...

• #11   31. dec 2008 CH - i bilen ? forklaring måske smiley

• #12   31. dec 2008 Betina, vi får gæster herhjemme og Cassius har fornyligt fået opereret sit knæ og skal derfor holdes i ro.

Vi bor meget langt ude på landet, så vi mærker meget lidt til nytåret - kun lige omkring midnat kommer der lidt bum her, hvor vi bor.
    Bilen bliver kørt ind i vores garage.
    Vi har to vennepar, som også er her med deres hunde, og de er ligeledes kørt i dækning for vind og vejr ;o)

Alle vores hunde er vant til at være i deres bure i bilen, vi tager en den rundt i landet.

• #13   31. dec 2008 Vi har været på 1 times tur i et område nær mig. Hun fik snuset, og søgt efter bold- (og for satan jeg har efterhånden en hund der virkelig lystre- dejligt, så hendes mor fik et dejligt smil på læben ;-)). På vej mødte vi et ordenligt kanonslag der fik jorden til at ryste- hun gav lige et sæt, men ellers ingenting. Dejligt at have en hund der ikke er bange for fyrværkeri. ISÆR når man bor i et område hvor det har været nytårsaften i 2 uger........
    Nu har jeg gjort mig klar- og Tikka er lidt urolig, for det plejer at betyde at jeg skal gå uden hende. Men hun ved ikke at hun skal med mig ud til en veninde og hygge med hendes vuf ;-).
    Nå, men vi vil smutte.

Rigtig godt nytår :-))

• #14   31. dec 2008 nå okay.. jamen det jo fint så... var bare nysgerrig... nico han fryser bare han er i buret i bilen i 5 min i det her vejr..

• #15   31. dec 2008 Lyder som en lækker tur smiley

Vi har været over i skoven i 1½ time i dag, så begge hunde er godt trætte, de kommer lige ud en lille tur om lidt og så kan de holde sig til engang i aften...

Kommentér på:
At jagte en måge, til man brækker sig.

Annonce