{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Chinese crested hårløs {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået mig en lille hårløs pige.. men det bette pus fryser når hun er ude selvom at hun har tøj på nogle råd, for der er lidt svært at gøre hende renlig når man bare ik vil ud :o)
Så har jeg fået af vide at man skal tæpe deres øre op.. Men hvordan gør man lige det..???
Håber der er nogle der har nogle gode råd.. ;o)
mvh Kathrine


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chinese crested hårløs
  • #1   1. jan 2009 Undskyld mig men hva hjælper det at tape hendes på at gøre hende renlig?

  • #4   1. jan 2009 Eddie & Jackie:
    De 2 ting hænger ikke sammen og jeg er sikker på at det er ment som 2 forskellige spørgsmål.....
    Krigsministeren: Du har simpethen ikke et råd eller hvad?

    Kathrine;
    Nu ved jeg jo ikke hvor varm en trøje din hund har på.... Men den kan jo også bare være usikker ved at være ude... Bruger du tid på at lege og lave spændende ting udenfor?
    Hvis den ikke er et gammel så husk kun korte gå ture og giv den tid og mulighed for at studere omverdenen. Til toiletbesøg er det en god idé at bruge det sammen sted i bgyndelsen da hvalpe som oftest kun vil besørge hvor de føler sig trygge.
    Husk, at du skal være ved hvalpen, altså blive ude ved den når den er ude for at tisse.
    Det er
    Synes du skal bede din opdrætter om hjælp ang. ørene eller måske hvis du kender andre der har en hårløs


  • #6   1. jan 2009 Jeg tænker også hvilket tøj den har på? Er det bomuld/uld eller kunststoffer?
    Og virker den ellers tryk ved tøjet den får på? og på gåturen?
    Det kan ikke være generelt fordi den er lidt nervøs ved at komme ud på ukendt grund og tisse f.eks.


  • #7   1. jan 2009 hun har en tynd trøje på inden for og så får hun en termo vest på når hun kommer ud. har købt en stor uld frakke til hende men da hun ik er van til tøj skal hun lige lære at gå med den på.. jeg går ik tur med hende kan kun lige få hende med ud for døren fordi at der er koldt...
    hun viser ingen tegn på at være bange for at gå ud, bare at det er koldt...


  • #10   1. jan 2009 Okay hun lægger bare og ryster når hun sover.. men hun mærkes varmt nok... er ik van til sadanne en lille pus..

  • #11   1. jan 2009 hun er 9 uger jeg har haft hende i to dage..

  • #13   1. jan 2009 okay har os haft trøjen lidt af hende i dag syntes det er svært at tage at og på hele tiden.. men skal jo lære det og skal hun også ;o)

  • #15   1. jan 2009 Skal vi ikke se den lille? smiley

    Hvor i Nord bor du. Kunne jo være jeg kunne vise dig det med ørerne smiley


Kommentér på:
Chinese crested hårløs

Annonce