{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

~Mie ~
~Mie ~
Tilmeldt:
22. dec 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Bider efter børn {{forumTopicSubject}}

hej.. jeg har en lille hårløs hvalp på 4 måneder.. (har kun haft ham lidt over 1 uge)
Det er kun mig der kan komme til ham.. min mand og børn kan ikke... (eller dvs at mine børn kan godt stå ved siden af ham hviklet min mand slet ikk kan)

nu har hunden bidt ud efter min mand 2 gange igår.. og i dag har den bidt min lille datter på 1 år..
Hun stod bare ved siden af ham helt stille..

hvordan for jeg vendt det til noget positivt at min mand og børn intet gør ham..???





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider efter børn
  • ~Mie ~
    ~Mie ~ Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #1   7. jan 2009 Det en lille chinese crested (hårløs)

  • ~Mie ~
    ~Mie ~ Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #2   7. jan 2009 Som sagt forventer jeg intet.. jeg spørg bare hvordan jeg får vendt det til positivt så han ikk bider dem.. smiley
    Han kommer fra et rigtig godt hjem.. (opdrætter)


  • #3   7. jan 2009 jeg vil sige at du skal sætte dig ned på gulvet med din familie og hunden og udstyrer du børnene med en masse super lækre godbidder og legetøj og så hygger i alle sammen. Lad det være børnene og din mand som fodre og leger med hunden på gulvet - prøv du at hold dig lidt i baggrunden.
    Og husk de 3 T'er

    TING TAGER TID !!!


  • #5   7. jan 2009 Jeg synes ikke jeg kan læse noget om omstændighederne omkring de bid?

    Det er de færreste hvalpe, der ikke bider i forbindelse med leg.

    Har hunden været legesyg, da den har bidt, er det bare et tegn på en helt normal, sund og frisk hund, der nu skal til at starte på sin uddannelse som hund i en menneskeverden.


  • ~Mie ~
    ~Mie ~ Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #6   7. jan 2009 det har ikk været i forbindelse med leg..
    Han har bare siddet ved siden af hende og kigget også bed han hende bare i hånden.. hun gjorde ham ikk noget.. og hun lavede ingen hurtigt bevægelser eller noget..


  • #7   7. jan 2009 Bed hånden hårdt, sagde den noget samtidig, hvordan stod den, hvordan så den ud?

  • #8   7. jan 2009 Bed hånden hårdt? *GG*

    Der skal naturligvis stå hunden ;o))


  • ~Mie ~
    ~Mie ~ Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #9   7. jan 2009 Med min lille datter sagde han intet.. han bed bare.. der kom mærker efter tænderne..

    igår med min mand knurrede han og bed ud efter ham 2 gange.. (men er sikker på det pga han er bange han bed ud efter ham)


  • #10   7. jan 2009 Renë & Katrine , du har vist glemt at kigge på hundens alder.. Den er fire måneder gammel.

    Den er sandsynligvis meget usikker, utryg og bange - og det skal der arbejdes med.

    Bidsk? Det er noget andet i min verden.


  • #11   7. jan 2009 Renë & Katrine

    Hunden er 4 mdr - rolig nu - det er da kun en hvalp !!

    Jeg er også til den teori at den er meget utryk og usikker - du skal i gang med at opbygge dens selvtilid.
    Ring evt. til opdrætter og få en god snak med dem - måske har de nogle tips med hensyn til racen som kunne hjælpe


  • #12   7. jan 2009 * CH *

    nå der var vi da nok lige enige :-))


  • #13   7. jan 2009 Jeg vil i øvrigt også anbefale, at I holder hund og barn på en god afstand indtil hunden generelt er tryg - og så langsomt lader dem nærme sig hinanden...

Kommentér på:
Bider efter børn

Annonce