{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

"Snakker" gravhunde meget ? {{forumTopicSubject}}

Min mor har fået en lille gravhunde blanding, og hun knurre og "skaber" sig utroligt meget..
Når hun leger med Nico, så lyder det nærmest som om hun har tænkt sig at æde ham, men hun er som ganske fredelig....
Selvom det bare er en gummi gris hun leger med, så er det med knurren og gøen..
Er det noget der ligger til gravhunde ?
Hun er forresten gravhund / labrador..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Snakker" gravhunde meget ?
  • #1   12. jan 2009 Må indrømme at vores hus ikke just er velsignet med stilhed, så ja de har tendens til at støje... en del ;o)

• #2   12. jan 2009 Jeg synes faktisk ikke, at gravhunde snakker ret meget - med undtagelse af de langhårede ;o)

Men vi har haft schæfer, som jo snakker en hulens masse(!!), så det er måske derfor, jeg ikke synes det - alting er jo relativt ;o)

• #3   12. jan 2009 ja eddi han lyder også som om han er ved at æde buffy når de leger.. han gør også en del, men det er kommet i forbindelse med at kuglerne er røget..

jeg havdeen plejehund (langhåret dværg gravhund) han sagde ikke en lyd, man han har så heller ikke haft en normal opvækst.. kort sagt han havde på intet tidspunkt fået lov til at være hund...

• #4   12. jan 2009 Coco er jo opvokset i en kæmpe flok , det smitter vist også lidt af på hendes "bord" manerer.. hun sluger nærmest maden...
    Men det hun siger er virkelig dybt knur, folk der ikke så hende ville jo tro hun var rotweiler....
    Men kan man vænne hende lidt af med det, selvfølgelig skal hun ha lov at være hund... smiley

• #5   12. jan 2009 Betina.. altså hvis det er i leg ville jeg lade hende "snakke" alt det hun gad.. hun er jo ikk så stor... og det man ikk har i størelsen må man vell øhh ha i stemmen hihi er det ikk sårn den er hehe...

ej men er det i forbindelse med at der kommer gæster, kan du helt sikkert træne det væk...

• #6   12. jan 2009 det er kun i leg hun siger sådan...hun gøer aldrig når der kommer nogen.. men folk der møder hende i hundeskoven tror vel hun er farlig når hun kommer flyvende og knurre....

• #7   12. jan 2009 jaa ... men så må man jo lige forklare hvis de bliver bange hehe.. jeg kender en poms der viser tænder og alt muligt. ejer havde ham til en adfærds dims som kunne fortælle at sådan er han bare, det er hans måde at snakke på...

Kommentér på:
"Snakker" gravhunde meget ?

Annonce