{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.797 visninger | Oprettet:

Glucosamin - hunde {{forumTopicSubject}}

min hund er blevet opereret for løs knæskal- patella , men han halter stadig her 6 måneder efter.. ( dyrlæge er informeret)

Det er især her i den kolde tid, han halter..'

Jeg har hørt man kan give hunde med ledproblemer Glucosamin som det man køber i matas osv .. er det korrekt, og findes der mere info om dette ??

julie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glucosamin - hunde
  • #1   14. jan 2009 Du kan spørge din dyrlæge:-) De sælger noget.

Dog kan jeg fortælle, at det ikke er nok med glucosamin, der skal også være msm i, for at få den optimale virkning smiley

Du kan også prøve at google det.

Da du har en meget lille hund, vil det næsten være for vildt, at købe hos vital-horse, da det er i ret store mængder:-)

• #2   14. jan 2009 det kan man godt. Det vi brugte var Vital Animin fra en ridebutik. Det er det samme som til hunde, men billigere (og man skal give meget mindre af det fordi det er designet til større dyr)

• #3   14. jan 2009 Jeg har set det i brugen på mennesker og travheste,... Det havde en rigtig god virkning på hestene, dog var dette noget de fik hjem fra sverige, da det vi kan købe herhjemme ikke er så koncentreret som det i sverige...

Det til mennesker var fra Matas.

Jeg har ikke kenskab til brugen hos hunde...

• #4   14. jan 2009 det bare fordi min dyrlæge siger at der ikke er noget tilskud man kan give dem som at der hjælper... men efter jeg hr surfet lidt rundt på nettet er jeg da blevet klogere..må søge et større dyrhospital så, og forhøre mig hos dem smiley

• #5   14. jan 2009 Rico har nu fået Vital Animin i ca. en uge, og jeg synes det har hjulpet allerede!! Matas.

• #6   15. jan 2009 min dyrelæge anbefalede at vi købte RC joint support Foder istedet for at give glu... som kosttilskud, fordi hunden bedre optager det på den måde og prismæssigt er det det samme. og Max har ikke døjet siden det er 9-10 måneder siden vi startede.

Kommentér på:
Glucosamin - hunde

Annonce